וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "כשחקן, לא היה לי מקום במנצ'סטר סיטי הנוכחית"

מאמן הסיטיזנס החמיא לפרננדיניו: "הרבה יותר טוב ממני" ודיבר על המטרות להמשך העונה: "שיאים זה בסדר אבל כולם נשברים בסוף, מרגיש שאנחנו מסוגלים ליותר. אולי נצטרך לצרף עוד בלם"

פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
ממשיך לדחוף קדימה. פפ גווארדיולה/רויטרס

הכל דופק העונה כמו שעון עבור מנצ'סטר סיטי ופפ גווארדיולה, שמביטים מלמעלה על הליגה האנגלית בפער של 11 נקודות מהשנייה מנצ'סטר יונייטד וניצחו כבר 15 משחקי ליגה רצופים. המאמן, שמחזיק כעת ברצפי הניצחונות הארוכים ביותר באנגליה, ספרד וגרמניה, זכה אתמול (שישי) בפעם השלישית ברצף בתואר מאמן החודש בפרמיירליג ודיבר לקראת המפגש המסקרן מול הרביעית בטבלה, טוטנהאם.

גווארדיולה, שזכה בשש אליפויות ובליגת האלופות כשחקן ברצלונה, נשאל האם היה מוצא את מקומו בסיטי הנוכחית והשיב: "אין סיכוי. פרננדיניו הרבה, הרבה יותר טוב ממני".

עוד בנושא

שבת באנגליה: טוטנהאם רוצה לפתוח מחדש את מאבק האליפות מול סיטי
פפ גווארדיולה על דויד סילבה: "הוא חיה במגרש. המנהיג האמיתי שלנו"
מנצ'סטר יונייטד: אריק באי הפצוע ינותח וייעדר חודשיים-שלושה

וינסנט קומפאני שחקן מנצ'סטר סיטי. GettyImages
יהיה כשיר לגביע הליגה? וינסנט קומפאני/GettyImages

בשלב זה, תוהים באנגליה האם הסיטיזנס יוכלו לשחזר את העונה המפורסמת של ארסנל בע-2003/04, אותה סיימה בלתי מנוצחת. "זה לא עומד לקרות", קבע הקטלוני, "אנחנו נפסיד משחקים, השיא הזה שייך לארסן ונגר. מה שקורה עכשיו זה יוצא מהכלל, זה לא נורמלי. ננסה לשמור על זה אבל עוד נפסיד בהמשך".

"אנחנו תמיד צריכים לגרום לשחקנים להרגיש שהם עוד יכולים להשתפר", אמר, "צריך לדבר על הדברים הרעים גם כשמנצחים, עוד אפשר להשתפר. שיאים זה בסדר אבל כולם נשברים בסוף. אנחנו מתרכזים על כר הדשא ביצירת מצבים ובספיגת כמה שפחות שערים. אני מרוצה מהצורה בה אנחנו משחקים, אבל מרגיש שמסוגלים להרבה יותר".

"יש לנו רק שלושה בלמים כשירים", התייחס פפ למצב כשירותו של וינסנט קומפאני, שמקווה להיות כשיר למשחק מול לסטר סיטי בגביע הליגה בשבוע הבא, "אולי אנחנו צריכים עוד שחקן בעמדה הזו. זה מסובך, צריך לקנות מישהו לטווח הארוך ולהיות בטוחים שהוא האיש המתאים עבורנו".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully