וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל תל אביב ניצחה 81:86 את עירוני נס ציונה

החבורה של דני פרנקו נקלעה למשחק מותח, נחלצה מפיגור והתאוששה בסופו של דבר מההפסד לאשדוד בתחילת השבוע. ג'רל מקניל קלע 21 נקודות לזכות הפועל תל אביב. הפסד ליגה שביעי לנס ציונה

one

הפועל תל אביב התאוששה הערב (שבת) מההפסד בתחילת השבוע למכבי אשדוד וניצחה בדרייב אין 81:86 את עירוני נס ציונה לה זה הפסד ליגה שביעי העונה. זאת במסגרת משחקי המחזור העשירי בליגת העל. הפועל תל אביב פתחה טוב את המשחק והצליחה לברוח ל-20:28 ברבע השני. נס ציונה הגיבה בריצה משלה והצליחה לעלות ליתרון. החבורה של דני פרנקו נטלה את ההובלה והצליחה לנצח בסופו של דבר אחרי משחק צמוד.

שחקן הפועל תל אביב ג'רל מקניל. קובי אליהו
הוביל את קלעי הפועל תל אביב. ג'רל מקניל/קובי אליהו

מהלך המשחק

המשחק נפתח בצורה צמודה כשאף קבוצה לא מצליחה לפתוח פער. ליי אפ של רפי מנקו קבע את תוצאת הרבע הראשון: 18:20 להפועל תל אביב. בפתיחת הרבע השני החניכים של דני פרנקו הצליחו לפתוח פער ושלשה של טיי מקיי קבעה 20:28 להפועל תל אביב. נס ציונה לא ויתרה, יצאה לריצה משלה וסל של אלישי כדיר העלה את הקבוצה מהשפלה ל-36:37. האדומים הגיבו בחמש נקודות של ג'רל מקניל ורביב לימונד והפועל תל אביב ירדה למחצית ביתרון 38:41

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
דני פרנקו, הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
עוד משחק קשה. דני פרנקו/יוסי ציפקיס

בפתיחת הרבע השלישי נס ציונה יצאה לריצה של 2:10 בהנהגת טאליב זאנה ועלתה ליתרון 43:48. הפועל תל אביב לא אמרה נואש ושלשות של תומר גינת ורפי מנקו החזירו את היתרון לקבוצה הביתית 54:55. לפני עשר הדקות האחרונות הפועל תל אביב הובילה 57:61. ברבע האחרון המשחק המשיך להיות צמוד ושלשה של נאור שרון הורידה את ההפרש של הפועל תל אביב ל-66:67 בלבד. אבל הסיומת של הפועל תל אביב הייתה טובה יותר ושלשה של ג'רל מקניל 39 שניות לסיום שקבעה 73:81 הבטיחה למעשה את הניצחון החשוב לחבורה של פרנקו. תוצאת סיום: 81:86 להפועל תל אביב

קלעו להפועל תל אביב: ג'רל מקניל 21 נקודות (8 מ-14 מהשדה), 4 חטיפות ו-5 איבודים, טיי מקי 17, טוני גפני 12 ו-6 ריבאונדים, רפי מנקו 12, תומר גינת 11 ו-8 ריבאונדים, רביב לימונד 9 ו-5 אסיסטים, מאט הווארד 2, דניאל איידן 2. אדריאן בנקס (17 דקות) שותף, אך לא קלע.

קלעו לעירוני נס ציונה: טאליב זאנה 26 נקודות, 14 ריבאונדים ו-6 איבודים, דקוואן קוק 19, טל דן 9, אלישי כדיר 8, גארי בראון רמירז 8, נאור שרון 6, רביב פיטשון 2, גולן 2, ג'רון ג'ונסון 1. אלעד הופמן (13 דקות) שותף, אך לא קלע.

המאמן ההמנצח דני פרנקו אמר בסיום: "זה עוד רחוק מאיך שאני רוצה לראות את הקבוצה. אף אחד בליגה לא יחכה לנו. יש לנו המון עליות וירידות תוך כדי משחק. זה בעיקר קורה לנו אחרי ריצות טובות. ככה היה נגד אשדוד כשעלינו ל-12 הפרש והפסדנו. אנחנו רוצים לעשות דברים מהר מדי במקום לבנות את זה צעד אחרי צעד. בהרכב הזה אנחנו צריכים לדעת לבנות את הדברים ולהביא את הכדור לאנשים במקומות הנכונים. בשבוע שעבר היו לנו 25 דקות טובות, והיום לא היה יותר מזה. למרות שאני צריך לתת קרדיט לשחקנים שלי. קשה לשחק בבית כי הלחץ עלייך יותר גדול. אתה בא אחרי הפסד, חשוב לך לנצח, ופתאום הקבוצה השנייה מייצרת מומנטום ברבע השלישי, ואתה מרגיש שיותר קשה לך. למרות זאת ידענו להתלכד וברגעים האלה לשחק הכי טוב. אם היינו משחקים ככה שהיינו בפלוס 10, היינו עושים לנו חיים קלים".

מנגד מאמן נס ציונה נדב זילברשטיין היה מאוכזב. לדבריו: "קורה לנו מה שקורה לנו הרבה פעמים. אנחנו באים עם תוכנית משחק טובה, עושים ריצה, אבל נותנים לקבוצה מולנו לחזור ביותר מדי קלות. זה צריך להשתנות. אנחנו עובדים מאוד קשה כדי לבנות מומנטומים והפרשים, ונותנים לזה לחמוק לנו מהידיים מאוד בקלות. אנחנו נורא רכים, הולכים אחורה וסומכים על זה שנעשה ריצה בעצמנו. זה לא עובד ככה, בטח במשחקי חוץ. אנחנו צריכים לדעת לבצע יותר טוב בדקות האחרונות. אין מה לעשות. הרבה פעמים אנחנו מגיעים בסוף משחק למקומות לא טובים, לסוף שעון, לזריקות לא מספיק טובות, ולא עושים מספיק עצירות. אם היינו עושים את כל זה היינו עם עוד שני ניצחונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully