וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב קר ממשיך לשבח את עומרי כספי: "הוא מתאים לנו בצורה מושלמת"

לאחר משחקו הטוב ביותר העונה, זכה הישראלי למחמאות ממאמנו ("יש לו טיימינג מצוין בחיתוכים") ומהתקשורת ("ההופעה לה ציפו כשהחתימו אותו"). צפו בכספי מדליק נרות חנוכה לאחר המשחק

צילום: נועם אשל עריכה: מתן חדד

עומרי כספי פתח אתמול בלילה (בין חמישי לשישי) בחמישייה של גולדן סטייט פעם נוספת, על חשבון דריימונד גרין הפצוע, וסיפק את משחקו הטוב ביותר ב-2017/18 עם שיאים עונתיים בנקודות (17) וריבאונדים (11). ההופעה המוצלחת מגיעה אחרי המשחק הטוב נגד פורטלנד (11 נקודות ו-9 ריבאונדים) וכעת, אחרי 25 משחקים באלופת ה-NBA, מעמיד הישראלי ממוצעים של 6.4 נקודות, 4.3 ריבאונדים, 1.1 אסיסטים ו-0.6 חטיפות למשחק, ב-15.4 דקות לערב. לא פחות חשוב: עושה רושם שהוא מקבל יותר ויותר אמון מסטיב קר וחבריו לקבוצה, ולא מאכזב.

"זו היתה ההופעה לה הווריירס ציפו שהחתימו את הישראלי על חוזה לעונה אחת של 2.1 מיליון דולר", נכתב ב"מרקורי ניוז". "השילוב של כספי של זריקה לשלוש, היכולת לחתוך וחכמת המשחק הופכת אותו מושלם להתקפה של סטיב קר". מאמן גולדן סטייט הסכים ואמר: "הוא מתאים לנו בצורה מושלמת. הוא חותך נהדר, תמיד יש לו טיימינג מצוין בחיתוכים". כספי עצמו נדרש גם כן לעניין החיתוכים והסביר: "המשחקים מעבר לים מבוסס מאוד על חיתוכים ועל לזוז בלי הכדור. זה כדורסל מנצח מבחינתי".

בכתבה אודותיו היום, נכתב כי במהלך משחק מול דטרויט בשבוע שעבר, קיבל כספי עידוד מקווין דוראנט אחרי ליי-אפ. "הוא אמר 'עומרי, יופי של מהלך!' הלכתי אליו בהפסקה ואמרתי לו, 'KD, כשאתה מדבר אלי ככה זה נותן לי כל כך הרבה ביטחון".

עוד בנושא:

קווין דוראנט: "אני מודה שלא ידעתי שעומרי כספי עד כדי כך טוב"
משחק שיא לעומרי כספי בגולדן סטייט: 17 נקודות ו-11 ריבאונדים בניצחון על דאלאס

כעת, לכספי יש מטרה עיקרית אחת - המטרה בשמה הצטרף לגולדן סטייט בקיץ: זכיה באליפות. "זה יהיה שווה הכל", אמר. "אני רוצה להיות חלק מזה, ואעשה כל מה שצריך כדי להשיג את המטרה הזאת".

משחק השיא הזה הגיע דווקא ביום המורשת היהודית, ובסיומו הדליק כספי נרות חנוכה. "היה כיף", אמר הישראלי, "המשפחה שלי בעיר, כמו בכל חנוכה, אז זה תמיד כיף".

גם ב"יאהו" החמיאו להופעה של כספי, כמו גם לעונה שעוברת עליו. "הוא חתם בווריירס ביולי בניסיון לשכוח מעונה בה נלחם בפציעות ונמנה על הסגל של שלוש קבוצות, סקרמנטו, ניו אורלינס ומינסוטה. הוא חיפש מקום לנחות בו, ונראה שמצא. הווריירס החתימו אותו כי הוא שחקן מחליף שלא צריך לדאוג לו, שמתאים לסגנון שלהם ומסוגל לקלוע לשלוש. זו היתה הופעה נוספת שהוכיחה מדוע הוא הרוויח את אמון החברים שלו לקבוצה. לאחר הניצחון, כספי הלך להתחבק עם המשפחה והחברים. אחר כך הוא חזר לפרקט כדי להשתתף בטקס הדלקת הנרות. הווריירס ניצחו. הוא שיחק היטב. הוא חש נאהב".

הפרשן נייט דאנקן אמר בפודקאסט של ה"מרקורי ניוז", עיתון שרואה אור בסן פרנסיסקו: "כספי אמר אחרי המשחק שהתנועה ללא כדור בגולדן סטייט "מדבקת", ואני חושב שזה חלק ממה שמשך אותו להצטרף לווריירס. בתור אחד שבא מאירופה ונחשב שחקן קבוצתי, הוא נהנה מאוד מהחיתוכים לסל. יכול להיות שהוא הפך להיות קצת אובססיבי מדי לגבי החיתוכים הללו. אבל אני עדיין חושב שהיכולת שלו לקלוע שלשות תהיה חשובה יותר בהמשך העונה, למרות שהוא שינה את סגנון הזריקה שלו, והוא זורק עכשיו בקשת הרבה יותר גבוהה, משהו שעשוי לפגוע באחוזים שלו. אף אחד בליגה לא זורק ככה, אבל כשהוא משחק כל כך טוב, איך אפשר להתלונן עליו?"

עוד באותו נושא

קווין דוראנט: "אני מודה שלא ידעתי שעומרי כספי עד כדי כך טוב"

לכתבה המלאה

צפו בכספי מדליק נרות חנוכה בסיום המשחק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully