וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה בהפועל באר שבע מרמת האגרסיביות: "ההפסד - נורת אזהרה"

15.12.2017 / 9:05

תחושה מרה בבירת הנגב אחרי ההפסד בגמר גביע הטוטו: "הכל קשה העונה וגם ההמשך יהיה כך". טהא בספק למכבי נתניה. מקורבי קואנקה חושדים שהוא לא נכלל בסגל כדי לדחוף אותו לבקש לעזוב

ברני ארדוב

אכזבה קשה בהפועל באר שבע אחרי ההפסד 1:0 למכבי תל אביב אמש (חמישי) בגמר גביע הטוטו. בצוות המקצועי שוב נשמעה ביקורת על רמת האגרסיביות של השחקנים, שאחד מהם אמר: "זו הייתה נורת אזהרה להמשך העונה. הכל הולך קשה אז המשחק הזה מבהיר לנו שגם המשך העונה יהיה קשה".

בסיום שרר שקט בחדר ההלבשה ובקבוצה מעריכים שברק בכר ישוחח עם השחקנים בעיקר על האגרסיביות והנחישות במשחק. בבאר שבע היו כאלה שלא אהבו את שלושת החילופים במחצית ורצו שבמשחק גמר כל השחקנים הבכירים יהיו בכל עת על המגרש. לואי טהא ספג מכה ברגלו במהלך המשחק והוא בספק להתמודדות עם מכבי נתניה ביום ראשון. מהמשחק ייעדר מיגל ויטור הפצוע.

"גם אנחנו וגם מכבי תל אביב לא שיחקנו טוב. הם רצו קצת יותר וחבל. תואר זה תואר, גם אם מדובר בגביע הטוטו", אמר בן שהר, "בעוד שלושה ימים יש לנו משחק חשוב מול נתניה. לקחנו כמה תארים בשנים האחרונות ואנחנו רוצים להמשיך עם זה השנה. הליגה היא הלחם והחמאה שלנו".

אם ל א די בהפסד הרי שסאגת איסק קואנקה ממשיכה. השחקן הביע בפני חבריו בספרד אכזבה גדולה ממעמדו והם משוכנעים שאי הכללתו בסגל אתמול נועדה "לדחוף" אותו לבקש לעזוב. בבאר שבע קיימת אכזבה רבה מהקשר, אך נציגיו הבהירו שעד שלב זה אף אחד במועדון לא טען בפניהם שיש רצון לשחררו.

עוד בנושא:

גמר גביע הטוטו: ציוני המשחק
ברק בכר: "מכבי תל אביב הייתה יותר רעבה"
איסק קואנקה מאוכזב ממעמדו בהפועל באר שבע

שחקני הפועל באר שבע מאוכזבים. ברני ארדוב
הפסד כואב. שחקני באר שבע/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully