וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין דוראנט: "אני מודה שלא ידעתי שעומרי כספי עד כדי כך טוב"

כספי וכוכב גולדן סטייט החמיאו לזה לזה אחרי הניצחון על דאלאס. הישראלי נרגש: "הוא לא מפסיק לעודד אותי, זה נותן לי המון ביטחון". הפרשנים מצטרפים למחמאות, וגם: צפו בדוראנט מחקה אותו

צילום: נועם אשל עריכה: מתן חדד

העונה המרשימה של עומרי כספי נמשכת. הישראלי רשם הבוקר (שישי) את משחקו הטוב ביותר כשחקן גולדן סטייט, כשבלט עם 17 נקודות ו-11 ריבאונדים בניצחון 97:112 על דאלאס באורקל ארינה. כמו בלא מעט מקרים העונה, כספי ניצל חיסורים ופציעות כדי לפלס את דרכו לחמישייה. הפעם, לשם שינוי, כספי החליף את דריימונד גרין הפצוע, ונראה מצוין כבר מהפתיחה. לצד השיאים העונתיים בנקודות ובריבאונדים, הוא גם קיבל הכי הרבה דקות העונה (30) והוסיף שתי חסימות ושני אסיסטים.

מלכתחילה היה זה ערב מיוחד עבור כספי. היום מציינים ברחבי ארצות הברית את יום המורשת היהודית, וגם בגולדן סטייט ערכו טקס קטן משלהם לציון היום, כשאירחו ניצול שואה בן 92 שאף עלה לפרקט במחצית והתחבק עם כספי.

"אני רק מנסה לשחק את המשחק כמו שצריך, לזרוק מתי שצריך, לחתוך מתי שצריך", הסביר כספי הנרגש בראיון לשדרית הקווים של הווריירס מיד לאחר המשחק. "היה משחק כיף, דברים הלכו לנו בהתקפה וקלענו כמו שצריך. המאמנים שלנו עושים עבודה טובה בלהשאיר את כולם מוכנים, כולל שחקני קצה הספסל, וזה משתלם עכשיו. אני לא רגיל לשחק כמות כזו של דקות וגם חבר'ה אחרים ששיחקו הרבה היום, אבל כולנו מוכנים לרגע הזה שצריך לעלות לשחק, כולנו יודעים מה לעשות, וזה פשוט כיף. אני מנסה להישאר חד כשקוראים לי ולהרוויח את האמון של חבריי לקבוצה והמאמנים שלי.

שחקן גולדן סטייט ווריירס, עומרי כספי. AP
מפרגן לדוראנט. כספי/AP

לאחר מכן כספי גם עלה לפודיום, דיבר עם שאר העיתונאים ובעיקר שפע מחמאות לקווין דוראנט: "KD מדהים. כל העונה הוא משחק נהדר, אבל בימים האחרונים הוא מגביר את הקצב ומוביל אותנו בהגנה, בהתקפה, בחסימות, במסירות, בכל. לדעתי, הוא יכול להתמודד העונה על פרס שחקן ההגנה של העונה, ובנוסף גם מנהיג נפלא. בכל פעם שאתה עושה מהלך לא טוב, הוא יודע לומר מילה טובה. אני מחטיא ליי אפ, והוא ניגש אליי ומעודד אותי. הוא נותן לי כל כך הרבה ביטחון, זה כיף לשחק לצידו, אני פשוט אוהב אותו".

דוראנט החמיא לכספי בחזרה, ואמר: "אני מודה שלא ידעתי שהוא עד כדי כך טוב לפני שהוא הגיע. עומרי ממש מפתיע אותי לטובה".

על בחירת הזריקות שלו, והעובדה שקלע רק שלוש שלשות העונה, אמר כספי: "זו אשמתי, למען האמת. לפעמים יש לי זריקות פתוחות ואני מוותר עליהן משום מה. כשאני פנוי אני מרגיש שאני יכול לקלוע באחוזים גבוהים, אבל הביטחון הזה יבוא לאט לאט".

כספי קיבל שבחים גם מהתקשורת האמריקאית על התצוגה החיובית שלו. ב"סן פרנסיסקו כרוניקל" נכתב: "זה היה עוד משחק שהראה למה כספי הוא אחת המציאות של העונה ב-NBA. גולדן סטייט התקשתה בהתחלה, אבל אז הוא נכנס לעניינים והיה לו חלק גדול בזה שהקושי של פתיחת המשחק נשכח ונעלם כלא היה. אולי הרצון לחגוג את המורשת היהודית שלו גרם לו להתעלות ולרשום את משחקו הטוב ביותר העונה, הוא הביא את השינוי בתזמון מושלם", נכתב.

עוד באותו נושא

משחק שיא לעומרי כספי בגולדן סטייט: 17 נקודות ו-11 ריבאונדים בניצחון על דאלאס

לכתבה המלאה

דוראנט משבח את כספי, ומוסיף חיקוי של הזריקה שלו

"כספי השתפר בהגנת האחד על אחד ככל שהמשחק התקדם"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully