וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירתו של אונאי אמרי נפרצה, בין השאר נגנבו חולצות של ניימאר

בזמן שפריס סן ז'רמן ניצחה את שטרסבורג, הדירה של מאמנה נפרצה ונגנבו ממנו חולצות של הכוכב ומסמכים רגישים. בנוסף, נלקחו פריטים בשווי 20 אלף יורו, כולל שעון רולקס ותיקי שאנל

מאמן פריס סן ז'רמן אונאי אמרי. GettyImages
לא נעים. אונאי אמרי/GettyImages

פריס סן ז'רמן גברה אתמול (רביעי) על שטרסבורג בזכות שערים של אנחל די מריה, דני אלבס ויוליאן דראקסלר (ועוד אחד עצמי), ועלתה לרבע גמר גביע הליגה הצרפתי - אך השמחה של השחקנים נפגמה מעט לאחר שנודע כי הדירה של מאמנם, אונאי אמרי, נפרצה בזמן שמוליכת הטבלה שהתה מחוץ לפריס. בין הדברים שנגנבו מהדירה היו שתי חולצות של כוכב הקבוצה, ניימאר, וכן מסמכים רגישים אודות עסקי ההעברות של המועדון והחוזה של אמרי עצמו (פרטי המשכורת, בונוסים).

דירתו של אמרי ממוקמת בקומה השביעית ועל פי הדיווחים בצרפת, ממוקמת בה מצלמת אבטחה שצילומיה הועברו לחקירת המשטרה המקומית. מלבד הפריטים בעלי קשר לקבוצה עצמה, השודדים כמובן עזבו את המקום גם עם לא מעט חפצים בשווי כולל של 20 אלף יורו. בין השאר, הם לקחו שעון רולקס בשווי 7,000 יורו ושני תיקי של המותג "שאנל" השייכים לאישתו של המאמן.

בינתיים הקבוצה מתכוננת לחלון ההעברות שייפתח בקרוב, ובהחלט צפויה תנועה, הן לתוך המועדון והן החוצה ממנו. אחד השמות המעניינים שעלו הוא ג'אנלואיג'י דונארומה, שעל פי הדיווחים מנסה להשתחרר מחוזהו במילאן. בכיוון ההפוך, לוקאס מורה עשוי לעזוב ומלאגה כבר פתחה בשיחות עם סן ז'רמן בתקווה להנחיתו.

עוד בנושא

גביע הליגה הצרפתי: פ.ס.ז' נקמה בשטרסבורג, מארסיי וליון הודחו
כבר לא פטיש: האם ג'ו הארט יאבד את מקומו בנבחרת אנגליה?
"זהבי כדורגלן השנה. מה שמאור עשה בחצי עונה, אחרים לא עשו בעונה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully