וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישי בלאומית: הפועל תל אביב אצל הפועל רמת גן, כפר סבא ברמת השרון

מחזור כמעט מלא ביום שישי ב-15:00: מוליכת הטבלה תתארח באצטדיון רמת גן, סגניתה תשחק בגרונדמן ותנסה לייצר מומנטום חיובי. הפועל קטמון הלוהטת יוצאת לנצרת עילית

אוהדי הפועל תל אביב. מגד גוזני
יגיעו בהמוניהם גם לאצטדיון רמת גן. אוהדי הפועל תל אביב/מגד גוזני

המחזור ה-14 בליגה הלאומית ייערך כמעט כולו ביום שישי. הפועל תל אביב תנסה לשמור על הפסגה, הפועל כפר סבא תבקש לכבוש אותה מחדש והפועל קטמון תרצה להמשיך בתקופה הפנטסטית. המשחק היחיד שיתקיים ביום שני יפגיש בין הפועל חדרה להפועל מרמורק.

עומר פדידה שחקן הפועל כפר סבא. ברני ארדוב
עומר פדידה וכפר סבא רוצים לשוב לפסגה/ברני ארדוב

הפועל רמת גן - הפועל תל אביב (שישי, 15:00)

הפועל תל אביב תגיע לאצטדיון רמת גן אחרי ארבעה ניצחונות רצופים ולמעשה 12 נקודות מ-12 אפשריות תחת קובי רפואה. האורחת אמנם תהיה פייבוריטית, אבל חשוב לזכור שהיא כבר שיחקה העונה פעמיים נגד הפועל רמת גן בגביע הטוטו ועדיין לא כבשה (0:0 ו-0:2 לרמת גן). האורדונים שניצחו בנשר במחזור האחרון, ינסו להמשיך לברוח מהתחתית.

הפועל ניר רמת השרון - הפועל כפר סבא (שישי, 15:00)

הפועל כפר סבא עשתה סוף למשבר כשניצחה ביום שני את הפועל מרמורק. שחקניו של מסאי דגו ירצו ליצור מומנטום חיובי מחודש על חשבון השכנה מהשרון. המארחת עשתה ריצה יפה, אבל בשני המחזורים האחרונים הפסידה להפועל תל אביב והפועל קטמון. האם חיים שאבו ושחקניו יצליחו לצבור נקודות נגד קבוצת צמרת אחרת?

הפועל נצרת עילית - הפועל קטמון (שישי, 15:00)

להפועל קטמון ארבעה ניצחונות רצופים ו-16 נקודות מ-18 אפשריות בששת המחזורים האחרונים. מיק ממן, רן יצחק, ז'וליו סזאר - כל אחד מפציץ בתורו והקבוצה מירושלים כבר פייבוריטית נגד רוב היריבות. בעונה שעברה נצרת עילית ניצחה פעמיים בתוצאה זהה: 0:1, וירון הוכנבוים בוודאי חותם על תוצאה כזו גם מחר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ג'ורג' אקפביו שחקן הפועל קטמון. ברני ארדוב
מי מסוגל לעצור את הפועל קטמון? ג'ורג' אקפביו/ברני ארדוב

הפועל פתח תקוה - עירוני נשר (שישי, 15:00)

ההגעה של דני גולן לא הפיחה רוח חדשה בהפועל פתח תקוה, שם חלמו על עלייה בקיץ ושואפים לפלייאוף העליון בחורף. נגד קבוצת התחתית החלשה מנשר, שצברה נקודה בודדה מ-18 האחרונות, לא תתקבל שום תוצאה מלבד ניצחון.

הפועל ראשון לציון - אחי נצרת (שישי, 15:00)

אחרי שנעצרה בשני המחזורים האחרונים וגם לא כבשה באף אחד מהם, הפועל ראשון לציון תרצה לחזור למסלול הניצחונות נגד יריבה לצמרת הגבוהה. אחי נצרת ראתה איך הפועל תל אביב והפועל קטמון עוקפות אותה בחודש האחרון והיא חייבת נקודות כדי לאותת על הימצאותה בקרב העלייה.

בית"ר תל אביב רמלה - מכבי הרצליה (שישי, 15:00)

בית"ר תל אביב רמלה תרשום משחק בית שני ברציפות, ארבעה ימים לפני שהיא תארח גם את בית"ר כפר סבא בגביע המדינה. הקבוצה של זיו אריה צברה רק 10 נקודות במגרשה והיא צריכה להעלות קצב. הרצליה ממשיכה לרבוץ במקום האחרון ולא מצליחה לצאת משם. ההגנה של משה סיני סופגת בצרורות ואם הוא רוצה להישאר בליגה, הוא חייב להתחיל לאגור נקודות.

בני לוד - הפועל עפולה (שישי, 15:00)

הפועל עפולה השיגה שלושה ניצחונות רצופים ובתווך גם זכתה בתואר היסטורי: גביע הטוטו של הלאומית. אופיר חיים ושחקניו כבר נאבקים על מקום שמוליך לפלייאוף העליון ונראה שהעסק מתחיל לעבוד. בני לוד תנסה לעצור את רכבת העמק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully