וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צדק מאוכזב מפסק הדין: "כשיגלו מהו התוסף, יבינו שאין סיכוי שידע שהוא אסור לשימוש"

14.12.2017 / 8:45

הבלם היה משוכנע שיחזור לשחק בקרוב והביע תרעומת בפני מקורביו ובפני שחקנים בהפועל באר שבע בעקבות עונש ההרחקה. מיגל ויטור לא צפוי להיות כשיר גם למשחק הליגה מול מכבי נתניה

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

אחרי כמה ימים של שקט מצידו, מקורביו של שיר צדק יודעים לספר שהשחקן הביע אכזבה גדולה מההחלטה של אופ"א להרחיקו לשמונה חודשים מכל פעילות עקב שימוש בחומר אסור. צדק שוחח עם כמה אנשים בסביבתו והבהיר שציפה לעונש מופחת שיאפשר לו לחזור לשחק כבר בתקופה הקרובה. כזכור, בלם הפועל באר שבע הפסיק להתאמן לחלוטין מסוף חודש ספטמבר, על מנת שפרק הזמן בו נעדר מאימונים יקוזז מהעונש, אך אופ"א החליטה להחיל את העונש מסוף אוקטובר, התאריך בו הציג מסמך שמודיע על החלטתו להשעות עצמו מפעילות עד פסק הדין.

צדק מאוכזב מכך שעשה חקירה מעמיקה והציג הוכחות חותכות לפיהן הוא לא ידע על כך שהחומר האסור נמצא בתוסף. אחד מהשחקנים בקבוצה אמר היום בנושא: "כשאנשים יגלו את שם התוסף, עולם הספורט יבין עד כמה אין סיכוי ששיר יכול היה לדעת שיש בו חומר אסור".

במקביל, הפועל באר שבע מתכוננת למשחק הערב מול מכבי תל אביב בגמר גביע הטוטו (21:00, ספורט 5). טוני וואקמה עדיין בספק ואם לא יפתח, מיכאל אוחנה צפוי להחליפו. במקרה כזה גם דן איינבינדר יכלל בהרכב. מיגל ויטור שלא ישחק הערב לא צפוי להיות כשיר גם למשחק ביום ראשון נגד נתניה.

עוד בנושא

שיר צדק הורחק לשמונה חודשים בשל פרשת החומר האסור
עורך דינו של שיר צדק נוטה להמליץ על ערעור לעונש של אופ"א
מיגל ויטור סובל ממתיחה בשריר ויחמיץ את המשחק מול מכבי תל אביב

שיר צדק, הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
רחוק מלהיות מרוצה. שיר צדק/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully