וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונארומה ירד בדמעות, גאטוזו: "מציירים אותו כמפלצת, זה לא מגיע לו"

אוהדי מילאן תלו שלט בגנותו של השוער והעליבו אותו במשחק הגביע מול ורונה, מאמנו נחלץ להגנתו בסיום: "הוא ילד בן 18, ברור שהוא מעורער ממה שקרה. אתן לו את כל ההגנה שצריך"

ג'נארו גאטוזו מאמן מילאן עם השוער ג'אנלואיג'י דונארומה. GettyImages
נחלץ להגנתו. ג'נארו גאטוזו עם ג'אנלואיג'י דונארומה/GettyImages

מילאן עלתה אמש (רביעי) לרבע גמר הגביע האיטלקי עם 0:3 קליל על ורונה וסידרה לעצמה דרבי מול אינטר בשלב הבא, אבל במוקד העניינים עמד כמובן היחס לו זכה ג'אנלואיג'י דונארומה מצד האוהדים. חברי ארגון האולטראס הביעו את מחאתם בסן סירו, בעקבות הדיווחים החוזרים על רצונו של השוער לעזוב את הקבוצה ולמרות חוזה העתק שקיבל לאחר הבלגן בקיץ.

על השלט המרכזי נגד דונארומה נכתב: "התעללות פסיכולוגית כשנותנים לך 6 מיליון יורו לעונה ומחתימים את האח הפרזיט שלך? זה הזמן ללכת, הסבלנות שלנו פקעה". השוער זכה לשיחת עידוד לפני המשחק מצד הקפטן לאונרדו בונוצ'י ובסיום ניגש המאמן ג'נארו גאטוזו לחבק אותו והלך יחד איתו לכיוון הקהל.

עוד בנושא:
מילאן הביסה 0:3 את ורונה, האוהדים מחו נגד דונארומה
אינטר עברה בפנדלים את פורדנונה, אוהדיה הריעו לקבוצה מהליגה השלישית

ג'נארו גאטוזו מאמן מילאן עם השוער ג'אנלואיג'י דונארומה. GettyImages
"מזל שהיו רק 9,000 איש באצטדיון". ג'נארו גאטוזו עם ג'אנלואיג'י דונארומה/GettyImages

דונארומה ירד בדמעות לחדר ההלבשה וגאטוזו התחנן בפני האוהדים שיניחו לו לנפשו. "הוא ילד בן 18, ברור שהוא מעורער ממה שקרה", אמר המאמן בסיום. "אני יכול רק להודות לו על מה שהוא עושה. הוא השוער הטוב בעולם לגילו. אפשר לראות על פניו שהוא לא שמח, אבל הכרתי אתלט נהדר וילד נהדר. יש לו את הגב שלי, אתן לו את כל ההגנה שצריך. אם המועדון אומר שאין צורך ורצון למכור אף אחד, למה אנחנו בכלל מדבר על זה? אני מכבד את האוהדים, הם רוצים להבין האם ג'יג'ו רוצה באמת לעזוב או רוצה להישאר. לי הוא לא אמר כלום. אם היה אומר, אולי זה היה אחרת. אני מרגיש רע עבורו, אנשים מציירים ילד כאילו הוא מפלצת. זה לא מגיע לו. מזל שהיו רק 9,000 איש באצטדיון, תתארו לכם איך זה היה מרגיש אם 50,000 היו מעליבים אותו".

המנהל הספורטיבי מסימיליאנו מיראבלי הפנה את האש לסוכן מינו ראיולה בסיום: "ג'יג'ו הוא בחור יוצא מן הכלל, דיברתי איתו לפני כמה דקות והוא מעולם לא אמר לי שהוא רוצה לעזוב. אולי יש איזה איש רקוב שמנסה לארגן את הכול. ג'יג'ו לא אשם, אנחנו צריכים להגן עליו. אני מבין את הכעס של האוהדים, אבל הוא לא יכולים להפנות אותו לעבר השחקנים שלנו. נצטרך לפתור את זה בהקדם. לדונארומה יש חוזה עד 2021, אין לי סיבה להיפגש או לדבר עם ראיולה. אין לנו כוונה למכור את השוער. אם ירצה לעזוב, הוא יצטרך להתחנן בפנינו, אבל הוא אוהב את מילאן ומעולם לא הביע רצון כזה. יום אחד הוא יידע להבדיל בין הטוב לבין הרע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully