וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: ניצחון שביעי בשמונה משחקים לדיוויד בלאט ודרושאפקה

הטורקים התאוששו מההפסד הראשון במפעל בשבוע שעבר עם 75:79 מול קאזאן בחוץ שהבטיח להם את המקום הראשון בבית. גל מקל סיים עם 5 נקודות, 5 אסיסטים ו-5 איבודים בניצחון גראן קנאריה

מאמן דרושאפקה דיוויד בלאט. GettyImages
ניצחון שביעי בשמונה משחקים. בלאט/GettyImages

שבוע אחרי שספגו את ההפסד הראשון שלהם במפעל העונה, הצליחו דיוויד בלאט ודרושאפקה לחזור לנצח. הטורקים עשו את זה עם 75:79 בחוץ מול קאזאן הרוסית, שמדורגת שנייה בבית, ושיפרו את מאזנם ל-1:7 בדרך להבטחת המקום הראשון בבית א'. סקוטי ווילבקין, אחד השרידים היחידים מהעונה שעברה בדרושאפקה, בלט עם 19 נקודות ו-5 אסיסטים, סטנטון קיד קלע 11 וקלט 5 ריבאונדים, ג'יימס בל - ששיחק בעונה שעברה בהפועל חולון - קלע 10 וקלט 6 ריבאונדים, וויל קאמינגס גם קלע 10, ג'ג'ואן ג'ונסון קלע 10 וקלט 6 ריבאונדים ומייקל אריק הוסיף 6 נקודות ו-9 ריבאונדים.

אצל המפסידה בלט שחקן שבלאט מכיר טוב מאוד ובעבר לא רצה להשאיר אותו במכבי תל אביב, סטפון לאזמה. הגאבוני תרם לקבוצתו 18 נקודות ו-6 חסימות, קווינו קולום קלע 16, מסר 5 אסיסטים והוסיף 5 חטיפות, מוריס אנדור קלע 11 וקלט 7 ריבאונדים.

גראן קנאריה הצליחה לנצח 84:97 את אולם הגרמנית בבית ד'. גל מקל היה חלש עם 5 נקודות (2 מ-5 מהשדה), 5 אסיסטים ו-5 איבודים, אבל מרכוס אריקסון להט אצל הספרדים עם 26 נקודות, כולל 6 מ-7 לשלוש. די ג'יי סילי, עוד אקס מכבי תל אביב, קלע 17 ואונדריי בלבין קלע 14 וקלט 7 ריבאונדים. את המפסידה הוביל טריי לואיס עם 28 נקודות. בעקבות הניצחון, שיפרה גראן קנאריה את מאזנה ל-3:5 ועשתה צעד משמעותי מאוד לקראת השלב הבא. אולם עם 6:2 ואיבדה סיכוי כמעט בוודאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully