וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: הפועל ירושלים הובסה 111:85 בידי באיירן מינכן

האלופה שוב נראתה רע מאוד, הציגה הגנה איומה, ספגה הפסד רביעי רצוף בכל המסגרות וסיכוייה לעבור שלב ביורוקאפ נראים קלושים. מודי מאור הורחק בטכנית שנייה לקראת הסיום, 19 נק' לפרפרוגלו

ג'ארד קאנינגהאם שחקן באיירן מינכן מול טרנס קינזי שחקן הפועל ירושלים. אתר באיירן מינכן, אתר רשמי
עוד תבוסה כואבת. קינזי מול קאנינגהאם/אתר רשמי, אתר באיירן מינכן

לא, זה עוד לא נגמר, אך סיכוייה של הפועל ירושלים לעבור שלב ביורוקאפ, שהיו נמוכים ערב המשחק מול באיירן מינכן, הפכו נמוכים הרבה יותר הערב (רביעי), אחרי תבוסה כואבת 111:85 בגרמניה. האלופה הישראלית שוב נראתה רע מאוד, אדישה מאוד, הציגה הגנה איומה, ספגה את הפסדה הרביעי ברציפות בכל המסגרות, ואין לה הרבה זמן להתאושש: ביום שבת תארח את הפועל חולון, וברביעי הבא את רג'יו אמיליה למשחק שעלול לחרוץ את גורלה באירופה.

בדומה למפגש הראשון עם הבווארים החזקים, שעדיין לא הפסידו העונה ביורוקאפ, גם הערב הסיפור פחות או יותר נגמר כבר ברבע הראשון, בו ברחה באיירן ליתרון דו-ספרתי. ברבע השני כבר צמח הפער ל-21, כשאף אחד מלבד סטראטוס פרפרוגלו וטרנס קינזי לא הופיע בשורות האדומים. השניים הללו קיבלו סיוע מג'רום דייסון וברבע השלישי הפער הצטמק לו לארבע נקודות בלבד, אך באיירן יצאה לריצת 0:11, ואת הרבע האחרון ניצלה כדי להגדיל את הפער מהתקפה להתקפה.

אז נכון, הקבוצה של מודי מאור הופיעה ללא ריצ'רד האוול הפצוע, אך גם זה לא יכול להוות תירוץ ליכולת הרעה, בעיקר בהגנה. למעשה, 26 שנה לא ספגה ירושלים כל כך הרבה נקודות במשחק אירופי שלא הגיע הארכה (הפעם האחרונה - 112:75 לפזארו בדצמבר 1991). באיירן שברה את שיא הנקודות שלה במשחק יורוקאפ. אם לא יחול שיפור משמעותי בקרוב, העונה האירופית תגיע לסיומה מהר מהצפוי, וזו לא תהיה הבעיה היחידה של הפועל ירושלים. אגב, השחקן היחיד שהתלבש הערב ולא קיבל ולו שנייה אחת? ליאור אליהו.

למרות התבוסה, שהעמיקה את המשבר בו מצויה ירושלים, סיכוייה להעפיל לטופ 16 ביורוקאפ עוד לא אבדו. יריבותיה בשני המחזורים האחרונים, רג'ו אמיליה (בשבוע הבא בבית) וגלאטסראיי (בעוד שבועיים בחוץ), מחזיקות בניצחון אחד יותר ממנה - והן אלו שנאבקות איתה על הכרטיס לשלב הבא. שני ניצחונות בשני המשחקים אמורים להספיק לירושלים כדי לעלות, אולם בהתאם לתוצאות במשחקים האחרים ייתכן שיידרש ממנה ניצחון ב-11 הפרש במשחק הנעילה באיסטנבול. גם בודוצ'נוסט ולייטקאבליס, להן מאזן 4:4, עדיין לא הגיעו לחוף מבטחים ואחת מהן עלולה להיות מודחת אם תפסיד בשני המשחקים שנותרו לה.

מאיק צירבס שחקן באיירן מינכן. אתר באיירן מינכן, אתר רשמי
לא כוחות. צירבס וחבריו/אתר רשמי, אתר באיירן מינכן

מהלך המשחק

רבע 1:

הפועל ירושלים פתחה עם קיילין לוקאס, ג'רום דייסון, טרנס קינזי, סטראטוס פרפרוגלו ואלן אומיץ'. הבווארים צלפו מבחוץ, קלעו בקלילות מבפנים ועלו ל-3:12 אחרי שלוש דקות וחצי, ההגנה האדומה המשיכה לא לתפקד וג'ארד קאנינגהאם המצוין קבע 7:22. ניהאד ג'ודוביץ' הפך את זה ל-11:28, פרפרוגלו צלף את השלשה השלישית שלו, דיי הוסיף אחת משלו, ובסיום הרבע הראשון הוליכה באיירן 19:30.

רבע 2:

באיירן המשיכה להגיע לטבעת באין מפריע, ירושלים ניסתה לחזור דרך זריקות מבחוץ אך בניגוד לרבע הראשון הפעם זה נגמר עם החטאות, ובאמצע הרבע השני הוליכה באיירן 27:42. צירבס קבע 28:46, מצ'באן העלה את המארחת ל-30:51, דיי ספג עבירה רביעית, פרפרוגלו צימק עם שלשה נוספת עמד היתרון הבווארי על 38:53. פרפרוגלו הוביל עם 14 נקודות, קינזי הוסיף 11, ושימו לב להבדלים במדד במחצית הראשונה: 25:67 לבאיירן מינכן.

רבע 3:

קינזי צלף שלשה, דייסון הוסיף אחת משלו מהפער ירד ל-61:49, ולאחר מכן סיפק סל ועבירה וצימק ל-65:58. ההגנה השתפרה בשעה טובה ומוצלחת, פרפרוגלו הוריד ל-70:66, אך באיירן יצאה לריצת 0:11 וברחה חזרה ל-66:81. דיי יצא בעבירה חמישית (אחרי 9:40 דקות!), ועם העליה לרבע המכריע הראה לוח התוצאות על 68:82 למארחת.

רבע 4:

פרפרוגלו ודייסון ניסו לבצע קאמבק נוסף וצימקו ל-86:73, אך בריידון הובס צלף בצד השני וקבע 73:91. פרפרוגלו ספג עבירה חמישית גם הוא, ושם הסיפור נגמר. הפער שב בחזרה ל-73:97, מודי מאור ספג עבירה טכנית שנייה והורחק, ועד הסיום ההפרש רק הלך וצמח. זה נגמר ב-85:111 מוחץ לבאיירן. ההבדלים במדד? 61 לירושלים, 138 (!) לבאיירן. וואו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ג'ארד קאנינגהאם שחקן באיירן מינכן מול סטראטוס פרפרוגלו שחקן הפועל ירושלים. אתר באיירן מינכן, אתר רשמי
מנקודות האור הבודדות. פרפרוגלו/אתר רשמי, אתר באיירן מינכן

סטטיסטיקה

קלעו להפועל ירושלים: סטראטוס פרפרוגלו 19 (5 מ-8 ל-3), טרנס קינזי 19, קיילין לוקאס 13 ו-8 אסיסטים, ג'רום דייסון 11 ו-4 איבודים, רונאלד רוברטס 10 ו-9 ריבאונדים, אוסטין דיי 5 ו-5 עבירות (ב-9:40 דקות), בר טימור 3, אלן אומיץ' 3, יוגב אוחיון 2. יותם הלפרין שותף (4 דקות) ולא קלע.

בלטו בבאיירן מינכן: דנילו בארתל 21 (5 מ-5 מהשדה, 10 מ-11 מהעונשין), ג'ארד קאנינגהאם 19, מאיק צירבס 18.

ניהאד ג'דוביץ' שחקן באיירן מינכן מול אלן אומיץ' שחקן הפועל ירושלים. אתר באיירן מינכן, אתר רשמי
ג'דוביץ' מול אומיץ/אתר רשמי, אתר באיירן מינכן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully