וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע - מכבי תל אביב: שוינפלד יהיה בסגל, אלי דסה יפתח?

החלוץ התגבר על הפציעה ברגלו, קרויף עשוי להעניק למגן ולקיארטנסון מקום בהרכב בגמר גביע הטוטו (20:40, ספורט 5). במסיבת העיתונאים אמר: "באר שבע הקבוצה החזקה בישראל בשנים האחרונות"

הגמרהסתיים14/12/2017
מכבי תל אביב
  • קיארטנסון (83)
0
    הפועל באר שבע
    צילום: ניב אהרונסון, עריכה: מתן חדד

      הפועל באר שבע ומכבי תל אביב תפגשנה ביום חמישי (20:40, ספורט 5) באצטדיון בנתניה במסגרת גמר גביע הטוטו במשחק שבו האלופה תנסה לשמור על תוארה מול סגניתה שמגיעה למפגש הזה במומנטום רע מאוד אחרי כמה משחקים לא טובים, כולל ה-0:0 מול מכבי פתח תקוה במחזור האחרון.

      ארון שוינפלד החלים מהפגיעה ברגלו ויהיה בסגל של הצהובים. קרוב לוודאי שג'ורדי קרויף יעלה ב-11 את וידאר קיארטנסון, שלא פתח נגד מכבי פתח תקוה וגם לא נגד ויאריאל. קרויף שוקל להעלות את אלי דסה בהרכב אחרי שלא קיבל דקות ביום שני.

      מנגד, לברק בכר יש כאב ראש לא פשוט, מכיוון שמיגל ויטור נטש את האימון בשל מתיחה בשריר הארבע ראשי והוא ייעדר. ויטור עבר בדיקת אולטרא-סאונד בה התגלה שהוא סובל ממתיחה שטחית שתשבית אותו במשך מספר ימים והמועדון הודיע שכעת, הבלם יחל בטיפולים בעזרת הצוות הרפואי והפיzיולוגי. גם אנתוני וואקמה סובל מדלקת גרון ולא התאמן אתמול (שלישי) והוא בספק למשחק בחמישי. איסק קואנקה ינסה להתאמן היום ואז יתברר אם המנוחה לה זכה עזרה לעומס על השריר או שמא גם הוא ייעדר מהמשחק בחמישי. בבאר שבע מייחסים חשיבות אדירה למשחק ואלפי אוהדים צפויים ללוות את הקבוצה.

      עוד בנושא:
      הפועל באר שבע: שיר צדק יחזור להתאמן כבר בסביבות חודש אפריל
      אופיר דוידזאדה: "לא יכולים לחשוב על אליפות, רוצים לזכות בגביע הטוטו"
      מו אלאך: "רוצה להחזיר את מכבי חיפה למקומה הראוי"

      ברק בכר, ג'ורדי קרויף, ברק יצחקי, מאור מליקסון. ניב אהרונסון
      ברק יצחקי, ג'ורדי קרויף, ברק בכר ומאור מליקסון עם הגביע/ניב אהרונסון

      לקראת המשחק נערכה מסיבת עיתונאים, אליה הגיעו ג'ורדי קרויף, ברק בכר, ברק יצחקי ומאור מליקסון, וענו על שאלות העיתונאים.

      "שמחים להגיע למעמד המכובד הזה שנה שניה ברצף", אמר בכר, "מקווה שנשמור על התואר. מדובר בשתי קבוצות מעניינות, זה מעבר לעוד משחק והאצטדיון אמור להיות מלא. הסכמנו לשחק בנתניה? זה לא המגרש הביתי של מכבי תל אביב, לכן אני לא חושב שיש פה יתרון לאחת הקבוצות, בטח לא כשהקהל יגיע שווה בשווה. המגרש הוא לא הבעיה".

      ג'ורדי קרויף אמר: "זה משחק חשוב בין קבוצות גדולות. כשמגיעים לגמר רוצים להילחם על התואר. אנחנו מתכוונים לנצח. אני חושב שאנחנו צריכים לצבור ביטחון ומומנטום. יש לנו איכויות אבל חייבם להוכיח אופי. באר שבע היא הקבוצה החזקה בארץ בשלוש השנים האחרונות, אבל זו ההזדמנות שלנו להוכיח שאפשר לקחת מהם תואר. הם החתימו שחקנים טובים והעובדה שהצליחו לשמור עליהם היא גורם משמעותי בהצלחה שלהם".

      בכר הוסיף: "אנחנו מכבדים כל קבוצה, בטח אם מדובר במכבי תל אביב. נכבד לפני המשחק ונעשה הכל כדי לנצח. אין קשר למה שהיה בעבר, במשחק האחרון שיחקנו רע מאוד נגד סכנין, וזה משמעותי כמו המשחק הקודם נגד מכבי. כל משחק לגופו, אין קשר למה שיהיה מחר. כל משחק הוא חשוב, מדובר במשחק על תואר אז ברור שאנחנו באים בשיא הרצינות. יתרון צריך להביא לידי ביטוי במגרש, להראות שמגיע לנו לנצח".

      קרויף נשאל על התוכניות של באר שבע למשחק, וענה: "אני לא יודע מה בראש של בכר, שהוא יענה על זה. אנחנו מתמקדים בעצמנו, רוצים לחזור לנצח. באר שבע היא פיזית וקשוחה ככה שיהיה משחק קשוח. שתי הקבוצות רוצות לנצח ויתנו הכל בגמר, זה משחק בין מכבי תל אביב להפועל באר שבע ולא בין שחקנים כאלה ואחרים או בין מאמנים".

      ברק יצחקי: "מדובר במשחק של שתי קבוצות גדולות ואווירה טובה, כמו שכל שחקן אוהב, נקווה לסיים אותו עם ידנו על העליונה. בלי קשר למה שקורה מסביב, יהיה משחק מאוד מעניין. מבחינתנו לזכות בתואר זה דבר שיכול לעזור לנו בהמשך. נותנים את כל הכבוד המגיע לבאר שבע, אבל אנחנו מכבי תל אביב ואסור לנו לשכוח את זה לרגע".

      שחקן הפועל באר שבע מאור מליקסון, שחקן מכבי תל אביב ברק יצחקי. ניב אהרונסון
      צפוי קרב מרתק. יצחקי ומליקסון/ניב אהרונסון

      מאור מליקסון: "יהיה משחק אטרקטיבי, הרבה קהל יגיע. שהקבוצה הטובה ביותר תנצח. אני וברק יצחקי חברים, שיחקנו עוד בליגה השלישית כשהוא היה באשקלון ואני ביבנה. אני אחד המעריצים הכי גדולים שלו, נקווה שמחר יהיה חלש מאוד". בשלב זה התערב בכר והתבדח: "אם הוא ישחק".

      * עוד לפני מסיבת העיתונאים, קרויף סיפק מספר אמירות מעניינות בראין שהעניק ל"מארקה". "למדתי הרבה מאבא שלי ועכשיו אני מיישם את זה על הספסל, למשל שחייבים לשמור על סדר כדי לתקוף כמו שצריך", אמר, "האנשים בישראל רואים אותך כגיבור ביום אחד, ולמחרת מגרשים אותך הביתה. יש שם תשוקה זעם ואופי שלא מאפשרים סבלנות כלפי הספורט. מבחינה, זו ישראל דומה מאוד לספרד".

      (עדכון ראשון: 13:43)

      הרכבי הקבוצות

      שופט: מנשה משיח
      אצטדיון: נתניה
      קהל: 12

        טרם התפרסמו תגובות

        הוסף תגובה חדשה

        +
        בשליחת תגובה אני מסכים/ה
          3
          walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully