וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיגל ויטור סובל ממתיחה בשריר הארבע ראשי ויחמיץ את מכבי תל אביב

13.12.2017 / 14:51

הבלם עבר הדמיית אולטרא סאונד בסורוקה ויחל בטיפולים של הצוות הרפואי. גם וואקמה החולה בספק לגמר גביע הטוטו. שיר צדק יחזור להתאמן בסיבות אפריל, כחודשיים לפני תום השעייתו

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בלם הפועל באר שבע, שיר צדק, יחזור להתאמן עוד העונה, כך נודע לוואלה! ספורט. למרות שעונש ההשעיה למשך שמונה חודשים שהוטל על צדק יסתיים רק בחודש יוני, התקנון למניעת סימום בספורט קובע כי הוא יוכל להתחיל להשתתף באימונים כחודש עד חודשיים לפני תום העונש, על מנת שיוכל להתחיל להיכנס לכושר.

צדק עדיין לא החליט אם לערער על העונש שספג, אך אם יעשה כך יקווה להפחתה בעונש כדי לחזור לשחק עוד העונה ולחזור להתאמן כבר בחודשים הקרובים. בשלב זה, צדק יערוך אימונים פרטיים עד שיוכל לחזור להתאמן בסביבות אמצע חודש אפריל.

בתוך כך, לברק בכר יש כאב ראש לא פשוט לקראת משחק גמר גביע הטוטו מחר, מכיוון שמיגל ויטור נטש את האימון בשל מתיחה בשריר הארבע ראשי והוא ייעדר. ויטור עבר בדיקת אולטרא-סאונד בה התגלה שהוא סובל ממתיחה שטחית שתשבית אותו במשך מספר ימים והמועדון הודיע שכעת, הבלם יחל בטיפולים בעזרת הצוות הרפואי והפיסיולוגי. גם טוני וואקמה סובל מדלקת גרון ולא התאמן אתמול (שלישי) והוא בספק למשחק בחמישי. איסק קואנקה ינסה להתאמן היום ואז יתברר אם המנוחה לה זכה עזרה לעומס על השריר או שמא גם הוא ייעדר מהמשחק בחמישי. בבאר שבע מייחסים חשיבות אדירה למשחק ואלפי אוהדים צפויים ללוות את הקבוצה.

עוד בנושא

הפועל באר שבע: עורך דינו של שיר צדק נוטה להמליץ על ערעור
אוי ואבויסן: אופיו של דייויד בויסן עלול להכשילו בבית"ר ירושלים
מימר לשחקנים: "אתם מרימים את הקול על הצוות. הבא ייצא החוצה"

שחקן הפועל באר שבע, שיר צדק. ברני ארדוב
בינתיים יתאמן לבד. שיר צדק/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully