וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס מפתיע: "יש לא מעט קווי דמיון ביני ובין לונזו בול"

כוכב קליבלנד מפרגן לרוקי השנוי במחלוקת של הלייקרס: "גם ממני ציפו להיות המושיע מהרגע הראשון". קורבר על ג'יימס: "אין מילים לתאר את הגדולה שלו". וגם: אמביד בטוח - "כולם הולכים לשנוא אותי"

AP

לונזו בול זוכה לתמיכה מלברון ג'יימס. הרוקי המדובר של הלייקרס, שנמצא תחת זכוכית מגדלת מהרגע שהגיע ללליגה, רשם הלילה (בין שלישי לרביעי) את אחד ממשחקיו הטובים ביותר בקריירה הקצרה ב-NBA, כשקלע 17 נקודות, הוריד 8 ריבאונדים וחילק 6 אסיסטים במה שהיה פעם ה-מצ'אפ של ה-NBA מול הניקס. הלייקרס שלו אמנם הפסידו 113:109 אחרי הארכה, אבל זה לא מנע מג'יימס, שבעצמו רשם ערב מוצלח עם 25 נקודות, 17 אסיסטים (שווה לשיא הקריירה) ו-7 ריבאונדים בניצחון 114:123 של קליבלנד על אטלנטה, להחמיא לו ולהתייצב לימינו, על רקע הביקורות הגוברות נגדו. אגב, אמש התברר כי גם הלייקרס מוטרדים מהמעורבות הגוברת של אביו של לונזו, לוואר, ונפגשו עימו השבוע כדי לבקש ממנו "להנמיך את הטונים".

"הילד לא עשה שום דבר, זה לא הוא שמדבר על עצמו, אלא כל העולם חוץ ממנו", אמר ג'יימס אחרי שצפה מחדר ההלבשה של הקאבס בדקות הסיום של ניקס - לייקרס. "אני אוהב את הצניעות שלו. בכל פעם שמישהו שואל אותו משהו עליו הוא אומר 'אני לא הסיפור, אני רק רוצה לנצח, לא אכפת לי איך נראיתי'. ראיתי שהוא כבר הגיע לטריפל דאבל והפסיד פעם אחת, ואמר בסיום 'לא אכפת לי, כי הפסדנו'. אלו דברים שאני אוהב מאוד לראות".

עוד בנושא

קוואי חזר והפסיד, 17 אסיסטים ללברון, ציון דרך מרשים לפורזינגיס
"כבר עכשיו אפשר לקבוע שכספי הוא אחת מגניבות העונה ב-NBA"
קליי תומפסון על עומרי כספי: "הוא נהדרף המשחק שלו ללא כדור פנומנלי"

לונזו בול, לוס אנג'לס לייקרס. AP
לברון מפרגן. לונזו בול/AP

לברון הפתיע כשטען שיש לא מעט קווי דמיון בינו לבין בול. "ברור שיש בסיס להשוואה. הקבוצה שבחרה בו מצפה ממנו להיות המושיע שלה, ואני יכול להתחבר לזה. זה תהליך שלוקח זמן. עברו רק 20 משחקים מתחילת העונה, החרא הזה לא קורה כל כך מהר. האם הוא יכול לשחק? כמובן שכן. הילד הזה יכול לשחק. גם עליי אמרו את אותם דברים מהר מדי, מבלי להתחשב בעקומת הלמידה שלי. אני לא יודע אישית מה עובר עליו, אבל מבחוץ זה נראה שיש יותר מדי רעש סביבו. אף אחד לא יודע מה יקרה איתו, אבל לדעתי הוא הולך להיות טוב, טוב מאוד".

ביחס לעצמו ול-17 האסיסטים שחילק הלילה, אמר לברון: "אם היו לי 17 אסיסטים, זה אומר שהחברים שלי לקבוצה עובדים קשה מאוד כדי להשתפר ולנצל את המסירות שלי. אני יודע איפה החברים שלי אוהבים לקבל את הכדור, אני מנתב את המסירות בדיוק לעמדה הכי טובה שבה שחקן מסוים יקלע בה בסבירות הכי גבוהה. אני רק מנסה לגרום להם להרגיש בנוח".

טיירון לו הוסיף שלאסטרטגיה ההגנתית של ההוקס, ששלחה שמירה כפולה לג'יימס לא מעט פעמים, הייתה חלק במספר האסיסטים הגבוה. "לברון פירק להם את ההגנה. הוא מסוגל למסור מכל שני שומרים ולראות את כל מי שחותך לסל", אמר. גם קייל קורבר החמיא, ואמר ש"כבר נגמרו לי המילים לתאר את הגדולה שלו. הוא פשוט מדהים, ועושה את כולנו טובים יותר. בדרך כלל הוא במוד תקיפה, אבל הלילה שלחו עליו שני שחקנים אז הוא החליט לפרק את ההגנה שלהם במוד פליימייקר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס, מול דיאנדרה במברי, מרקו בלינלי, אטלנטה הוקס. AP
"הוא מדהים, אין מילים לתאר את הגדולה שלו". לברון/AP

עוד ב-NBA

* סן אנטוניו קיבלה הלילה בחזרה את קוואי לאונרד, אך הפסידה 95:89 לדאלאס. כוכב הספרס קיבל 16 דקות וקלע במהלכן 13 נקודות. "אני חושב שקוואי היה נפלא", שיבח גרג פופוביץ'. "יש לו המון ביטחון, ואכזב אותי מאוד לראות אותו פצוע במשך כל כך הרבה זמן".

* ג'ואל אמביד כיכב גם הלילה בניצחון 112:118 של פילדלפיה על מינסוטה אחרי הארכה, עם 28 נקודות, 12 ריבאונדים ו-8 אסיסטים. עוד לפני כן, פורסמה כתבת פרופיל נרחבת עליו במגזין ESPN, בה סיפק כמה ציטוטים מסקרנים. הבולט שבהם: "אנשים מתים עליך בהתחלה, אבל בנקודה מסוימת כולם יתחילו לשנוא אותי. אפילו את סטף קרי שונאים, למרות שהוא כל כך חביב ולא עשה שום דבר רע בחייו. זה פשוט עובד ככה, ואני מרגיש שהשנאה הזאת תבוא גם אליי בקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully