וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כריסטיאנו רונאלדו ביקש מריאל מדריד להגיע להסדר על עזיבה"

עוד צעד בדרך ליונייטד? ב"אס" טוענים שכוכב הבלאנקוס ביקש מפרס להפחית את הסכום המצוין בסעיף השחרור שלו, מתוך כוונה לעזוב בתום העונה. מוחמד סלאח עשוי להירכש מליברפול בקיץ

עריכת וידאו: מתן חדד

העזיבה של כריסטיאנו רונאלדו את ריאל מדריד הולכת ומתקרבת. על פי דיווח ב"אס", כוכב הבלאנקוס פנה השבוע לנשיא פלורנטינו פרס בבקשה להגיע להסדר על תנאי העזיבה שלו, כולל סכום מופחת של סעיף השחרור שלו, המוערך בלא פחות ממיליארדר יורו.

בשבועות האחרונים פורסם בתקשורת הספרדית שרונאלדו מסרב להאריך חוזה, אולם לא היה ברור אם זוהי טקטיקה של משא ומתן או הוכחה לכך שהוא מעוניין לעזוב. הפעם, כך נראה, פניו של רונאלדו החוצה, והיעד הקורץ ביותר הוא מעבר למנצ'סטר יונייטד, כמובן.

במקביל, בספרד מתפרסמים בימים האחרונים דיווחים לפיהם ריאל מדריד תנסה לרכוש את מוחמד סלאח שנבחר לשחקן השנה באפריקה, אולי עוד בינואר.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד עם פרס כדור הזהב. רויטרס
מעביר מסרים ברורים. רונאלדו/רויטרס

על פי הדיווח ב"דון באלון", אלופת אירופה צפויה להציע שחקן במסגרת העסקה כדי להוזיל עלויות, כאשר השם שעולה כמי עשוי לעשות את הדרך ההפוכה לאנגליה הוא לוקאס ואסקס, הקיצוני שממעט לקבל דקות בריאל מדריד. סלאח נמצא בעונת שיא מבחינתו והוא מוביל את הפרמיירליג עם 13 שערי ליגה וכבש סך הכול 19 שערים בכל המסגרות. סלאח נבחר גם שלוש פעמים לשחקן החודש באנגליה וכדי לרכוש אותו הבלאנקוס ייאלצו להיפרד מהרבה מאוד כסף, גם אם מדובר בעסקת חילופי שחקנים שתכלול את לוקאס ואסקס כאשר לסלאח, שנרכש תמורת כ-40 מיליון יורו מרומא בקיץ, יש חוזה במרסיסייד עד יוני 2022.

חשוב לציין שסלאח בכל מקרה לא יוכל לשחק עם ריאל מדריד בליגת האלופות אם זו תנסה לרכוש אותו כבר בינואר מאחר שהוא שיחק כבר במפעל עם ליברפול והתסריט הריאלי יותר הוא שהבלאנקוס ינסו לרכוש אותו בקיץ הבא. אגב, סלאח, שכבש שער יפהפה ב-1:1 בדרבי מול אברטון במחזור החולף, נמצא בספק גדול למשחק של הקבוצה הערב (22:00) מול ווסט ברומיץ'. הכוכב המצרי הוחלף בשל מתיחה במחצית השנייה באותו משחק ויורגן קלופ הודה שיש לו בעיה בשריר הירך האחורי כך שייתכן שהשחקן יקבל מנוחה במשחק הערב כדי להיות כשיר להמשך העונה.

עדכון ראשון: 08:39

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully