וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נציג מפילדלפיה עקב אחרי בולדן: "כנראה שיהיה ב-NBA בעונה הבאה"

13.12.2017 / 8:11

מכבי תל אביב מתרשמת מהשיפור ביכולתו של הפורוורד, אבל מתכוננת לאפשרות שיעזוב בתום העונה, למרות הרצון להשאירו. ספאחיה נזף בשחקנים, ג'ייק כהן: "חייבים למצוא פתרון להגנת השלשות"

one

מכבי תל אביב התאוששה אמש (שלישי) מההפסד להפועל לחולון עם ניצחון 90:98 על עירוני נהריה בחוץ, אבל את נבן ספאחיה זה לא סיפק. בסיום המשחק העיר מאמן הצהובים לשחקנים על ההגנה ואיבודי הכדור המרובים, ואמר: "אני חושב שלאחרונה אנחנו סובלים מאותה בעיה. יש לנו הרבה משחקים ומעט אימונים, כך שקשה לתקן דברים תוך כדי תנועה. אני שמח שניצחנו כי לא קל לשחק בחוץ מול נהריה, הם מענישים אותך על כל טעות, אבל אנחנו צריכים להציג הגנה טובה יותר. לא מספיק להתאמן בוקר אחד לפני המשחק ,אבל יש לנו כישרון וזה עוזר לנו לנצח משחקים".

ג'ייק כהן הוסיף: "אני שמח שניצחנו והתאוששנו, היינו מאוכזבים מההפסד ביום ראשון, חזרנו מזה וניצחנו וזה הכי חשוב. עדיין יש לנו הרבה מה לשפר, אבל אני גאה בחבר'ה על זה שאחרי הנסיעה הקשה לפה ניצחנו, למרות שהיינו לנו רק יום אחד של מנוחה".

עוד בנושא

מכבי תל אביב ניצחה 90:98 בחולון, 23 נקודות ו-10 ריבאונדים לבולדן
נבן ספאחיה אחרי הניצחון: "יודע מה הבעיה. אנחנו צריכים לאבד פחות"
בשורות רעות לצהובים: מייקל רול לא יטוס עם הקבוצה למשחק מול צסק"א

שחקן מכבי תל אביב ג'ונה בולדן עם שחקן עירוני נהריה טיירון נאש. אדריאן הרבשטיין
מתחיל לקבל ביטחון. בולדן/אדריאן הרבשטיין

על ספיגת השלשות והריבאונדים של נהריה: "צריך גם לתת קרדיט ליריבה, אנחנו לא היחידים על המגרש, גם ממול יש שחקנים שהיו חמים וקלעו. ברור שרוצים לשלוט כדי להגביל את היריבה ובעתיד חייבים לשפר את זה. בשני המשחקים האחרונים קלעו מולנו בצורה טובה מדי מעבר לקשת, חייבים למצוא לזה פתרון יש לנו זמן לזה".

הלו"ז הצפוף של הצהובים יזמן להם משחק יורוליג מול צסק"א מוסקבה כבר ביום שישי הקרוב, ובשלישי תתמודד הקבוצה מול פנאתינייקוס. על הלו"ז הצפוף אמר כהן: "אף אחד לא ישתמש בזה כתירוץ, זה חלק מלהיות במכבי תל אביב".

מי שלא יצטרף למשחק ברוסיה הוא מייקל רול, שהחמיץ גם את המשחק נגד נהריה בשל פציעתו וימשיך בטיפולים בישראל.

במכבי החמיאו לפייר ג'קסון ,שסיים עם 21 נקודות, 7 אסיסטים ו-7 חטיפות, ושיבחו במקביל את השיפור ביכולת של ג'ונה בולדן ,שסיים עם 23 נקודות ו-10 ריבאונדים. למשחק בנהריה הגיע בכיר מפילדלפיה, הקבוצה שמחזיקה בזכויות של בולדן, כדי לצפות בו. "הוא שחקן מוכשר. מכבי תרצה להשאיר אותו ,אבל קשה להאמין שהוא לא יהיה ב- NBA כבר בעונה הבאה", אמר גורם המעורה בנעשה בסביבת הקבוצה . במכבי סיפרו: "נבן ספאחיה וניקולה וויצ'יץ' עבדו איתו לא מעט, לקח לו קצת זמן להסתגל ולהרגיש נוח, אבל יש לו הרבה כישרון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully