וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: מייקל רול לא יטוס לרוסיה ויעבור טיפולים בארץ

12.12.2017 / 22:56

השחקן ימשיך לקבל מנוחה ולא ישחק נגד צסק"א. נבן ספאחיה אחרי הניצחון 90:98 על נהריה: "יודע מה הבעיה. אנחנו צריכים לאבד פחות". אריק אלפסי: "להפסיד כשקולעים 90 נקודות זה כואב"

one

במכבי תל אביב יוצאים למסע שלושת משחקי היורוליג הרצופים שלהם עם חיוך, אחרי שניצחו הערב (שלישי) 90:98 את עירוני נהריה בעין שרה וחזרו לנצח בליגה, זאת אחרי שרשמו הפסד ביתי במחזור הקודם נגד הפועל חולון. ביום שישי הקרוב הצהובים יתחילו את מסעם במשחק חוץ לא קל נגד צסק"א מוסקבה, שיימשך ביום שלישי נגד פנאתינייקוס ביוון. מי שלא יצטרף למשחק ברוסיה הוא מייקל רול, שהחמיץ גם את המשחק נגד נהריה בשל פציעתו. הוא ימשיך לעבור טיפול בארץ.

מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה אמר לאחר המשחק: "אני מרוצה מהניצחון, לא הייתי מרוצה מאיך ששיחקנו. אני יודע מה הבעיה. אין לנו מספיק זמן להתאמן, אנחנו מגיעים ממשחק למשחק. אנחנו צריכים אימונים רציניים. אני רוצה לברך את השחקנים על הניצחון. אני לא בוכה אם נפסיד במשחק אחד או שניים, מה שחשוב זה שהשחקנים יהיו בגישה הנכונה. היום עשינו המון טעויות, במיוחד בצד ההגנתי, אבל אני מרוצה שלפחות ניצחנו. לא ראיתי שיפור בצד איבודי הכדור, אנחנו צריכים לאבד פחות".

עוד בנושא:

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 90:98 את עירוני נהריה

מאמן עירוני נהריה אריק אלפסי. אדריאן הרבשטיין
"הכל היה קל מדי". אריק אלפסי/אדריאן הרבשטיין

על המשחק מול צסק"א מוסקבה בשישי אמר הקרואטי: "אם אתה רוצה להיות במשחק נגד צסק"א, אתה צריך לספק את אחד המשחקים הכי טובים שלך. אני מקווה שזה יהיה נגד צסק"א. חסרים לנו כמה אימונים כי אנחנו עושים את אותן טעויות בין המשחקים. נשאר לנו מעט זמן עד המשחק מול צסק"א".

ג'ונה בולדן, שהצטיין עם דאבל דאבל של 23 נקודות ו-10 ריבאונדים: "אני חושב שידענו שאנחנו צריכים לנצח ולשחק ביחד. אני שמח שהצלחנו לחזור אחרי ההפסד במשחק האחרון. עשינו את מה שהמאמן ביקש שנעשה, עצירות בהגנה. זה היה משמעותי מאוד בהפסד מול חולון ביום ראשון. לא משנה לי מתי אני קולע, אני תמיד אוהב לקלוע. לא חשוב באיזה שלב".

מאמן עירוני נהריה אריק אלפסי: "אני קונה לקלוע 90 נקודות בכל משחק ולהפסיד כשאתה קולע 90 נקודות זה כואב מאוד. הם קלעו טוב מאוד מבחוץ היום, בולדן בעיקר הזיק לנו. היינו רכים מדי בתוך הצבע, בעיקר במחצית הראשונה. רציתי לראות יותר אגרסיביות במשחק שלנו. אנחנו צריכים לעבוד על הדברים באימונים, אנחנו משחקים בלי מגעים בצבע. הכול היה קל מדי, הגבוהים שלהם קיבלו את הכדור בקלות בצבע. אנחנו צריכים לראות את הדברים, לעבוד עליהם ולשפר אותם. אני רוצה לקחת את הדברים הטובים מהמשחק הזה, מסרנו 25 אסיסטים, הגענו למבטים פתוחים, אבל זה לא מספיק מול קבוצה שיכולה לגמור ברגע אחד את המשחק".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 90:98 את עירוני נהריה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully