וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרג פופוביץ' אישר: קוואי לאונרד יחזור הלילה מול דאלאס

מאמן סן אנטוניו אישר שהפורוורד, שלא שיחק מאז משחק מספר אחת בסדרת גמר המערב במאי, יחזור בדרבי מול המאבס: "כל קבוצה הייתה שמחה לקבל את אחד השחקנים הטובים שלה בחזרה", אמר המאמן

מאמן סן אנטוניו ספרס גרג פופוביץ'. רויטרס
פופוביץ' מקבל את ה-כוכב שלו בחזרה/רויטרס

בשורות טובות לאוהדי סן אנטוניו. גרג פופוביץ' הודיע היום (שלישי) שקוואי לאונרד ישחק הלילה נגד דאלאס. הפורוורד, שלא שיחק עד כה העונה בשל פציעה בשריר הארבע ראשי, יערוך את הבכורה שלו אחרי שהחמיץ את כל 27 המשחקים של הקבוצה ב-2017/18. פופוביץ' אמר: "קוואי יחזור הלילה" והודה שיגביל את דקות המשחק שלו כדי לא להעמיס עליו מאמץ גדול מדי בחזרה שלו אל המגרשים.

"כל קבוצה הייתה שמחה לקבל את אחד השחקנים הטובים ביותר שלה בחזרה", אמר פופוביץ', "הקבוצה משחקת טוב ואנחנו מקווים שזה יימשך כשקוואי וטוני פארקר יקבלו יותר ויותר דקות. יהיו התאמות בכל מקום. הדקות יחולקו באופן שונה עבור השחקנים. זה טיפוסי ולא מורכב במיוחד". הספרס פתחו את העונה טוב למרות חסרונו של לאונרד ועומדים על מאזן של 19 ניצחונות לעומת שמונה הפסדים. בקבוצה תכננו שהקאמבק של לאונרד יהיה כבר בשבת האחרונה מול פיניקס, אבל הסבירו שהפורוורד זקוק לעוד כמה ימי מנוחה והחלמה לפני שיחזור.

המשחק האחרון של לאונרד היה אי שם ב-14 במאי כשנפצע במהלך משחק מספר אחת בסדרת גמר המערב מול גולדן סטייט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully