וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי הוסר מרשימת המועמדים לתואר "כדורגלן השנה" בישראל

12.12.2017 / 19:07

למרות שנבחר לכדורגלן העונה בסין עם 27 שערים, זהבי לא נכלל בין המועמדים לתואר שמוענק על ידי משרד הספורט. מירי רגב: "אי אפשר היה לעבור לסדר היום על ביזוי הסמל והנבחרת"

אתר רשמי

בווידאו: ערן זהבי ועומרי כספי עורכים תחרות שלשות באימון גולדן סטייט

ערן זהבי, שנבחר באחרונה ל"כדורגלן העונה" בליגה הסינית, לא עומד לבחירה לפרס "כדורגלן השנה" בישראל לשנת 2017 של משרד התרבות והספורט. הוועדה שהוקמה על מנת לבחור את המועמדים לפרס, החליטה שזהבי לא יהיה בין חמשת הכדורגלנים המועמדים. מי שנבחרו הם מונס דאבור, מאור מליקסון, תומר חמד, ביברס נאתכו ומהראן ראדי.

גורם במשרד הספורט אמר בשיחה עם וואלה! ספורט: "לא היה מקום לשבץ את ערן ברשימה הסופית בגלל תקרית סרט הקפטן במשחק של נבחרת ישראל נגד מקדוניה. אי אפשר לתת את פרס 'כדורגלן השנה' לקפטן נבחרת שזורק את הסרט".

אחד החברים בוועדה שבחרה את המועמדים הוא שלמה שרף, שאמר לוואלה! ספורט: "הוחלט שערן לא יהיה בין המועמדים בגלל הסיפור עם סרט הקפטן. אין ספק שאלמלא הפרשה הזו, הוא היה מועמד בכיר בעקבות השנה המקצועית המצוינת שהייתה לו בסין".



עוד בנושא

ערן זהבי: "אני רוצה שידעו עוד 50 שנה שהייתי פה"
סוף נהדר לעונה נהדרת: ערן זהבי הוכתר כשחקן העונה בסין
ערן זהבי מכוון לשכר של 45 מיליון דולר בשלוש השנים הבאות

תקציר: אברגראנדה - גוואנגז'ו ר.פ 5:4. צילום מסך
מלך השערים בסין. ערן זהבי/צילום מסך

שרת הספורט, מירי רגב, התייחסה הערב לפרסום בוואלה! ספורט בהודעה רשמית: "אני מוקירה ומעריכה את תרומתו הרבה של ערן זהבי לכדורגל הישראלי. ערן הפך כבר מזמן למודל לחיקוי עבור דור העתיד של הכדורגל שלנו ומייצג את המדינה בכבוד גם בקבוצתו בסין. הוועדה שבחרה את המועמדים האחרונים בקטגוריות השונות ובהן גם 'כדורגלן השנה', היא ועדה בלתי תלויה המורכבת מגורמי מקצוע מנוסים בתחומי הספורט השונים ומנציגי ארגוני הספורט השותפים לפרס המצוינות. השרה והנהלת המשרד אינם מעורבים או שותפים להחלטות הוועדה. אנו מכבדים את עבודתה המקצועית של הוועדה ואת החלטותיה".

רגב אמרה לתכנית "חדשות הספורט" בערוץ 5: "זהבי פרש מהנבחרת, התנצל, אני שמחה שהוא הביע חרטה, הבין שזריקת הסרט לא הייתה נכונה ואני מקווה שנמצא דרך להחזיר אותו לנבחרת ישראל. עם זאת, מי שבוחר את המועמדים היא ועדה בלתי תלויה, לא ועדה של משרד התרבות והספורט... אני יכולה להבין את הסיבות שבגללן לא בחרו בזהבי כי אי אפשר היה לעבור לסדר היום על זה שהוא ביזה את הסמל וביזה את הנבחרת".

לפני שנה כזכור, אליניב ברדה זכה בפרס למרות שזהבי שבר את שיא הכיבושים בליגת העל עם 35 שערים ועבר לסין תמורת סכום שיא. זהבי כינה זאת בחשבון האינסטגרם שלו "החלטה פוליטית מנותקת מבחירת הקהל מסיבה לא ברורה".

  • עוד באותו נושא:
  • ערן זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully