וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות של פיב"א: הפועל חולון הפסידה 81:75 למורסיה

איבודים ובעיית עבירות של גלן רייס (18 נקודות, 8 ריבאונדים), שסיים את המשחק בשלב מוקדם, עלו לסגולים בהפסד והשאירו אותם עם שני ניצחונות בשמונה מחזורים. וולדן ותומאס קלעו 13

שחקן הפועל חולון גלן רייס ג'וניור. ברני ארדוב
הסתבך וסיבך את הקבוצה. גלן רייס ג'וניור/ברני ארדוב

הפועל חולון הפסידה הערב (שלישי) 81:75 למורסיה, במסגרת המחזור השמיני של ליגת האלופות של פיב"א. המשחק שנערך בבית מכבי בראשון לציון, בשל אירועי החנוכה שמתקיימים בחולון, והחל טוב עבור השחקנים של דן שמיר, שהגיעו עם הרבה ביטחון אחרי הניצחון היוקרתי על מכבי תל אביב. גלן רייס ג'וניור הוליך אותה ליתרון שש בסיום הרבע הראשון, אך איבודים רבים ובעיית עבירות של הכוכב הביאו לשוויון בהפסקה. הרבע השלישי היה שייך לטיישון תומאס, בו קלע 11 מ-13 הנקודות שלו במשחק והיה היחיד שקלע סלי דשה עבור הסגולים, והצליח להשאיר את הקבוצה במשחק. בתחילת הרבע האחרון רייס חזר, עם ארבע עבירות, וקלע תשע נקודות מהירות שהחזירו את היתרון למארחת, אך חמש דקות לסיום הוא יצא בחמש עבירות, ולחברים שלו היה קשה לשמור על התוצאה בלעדיו, במיוחד בהתחשב בעובדה שהקבוצה סיימה את המשחק עם 17 איבודים. זהו ההפסד השישי של חולון במפעל, וכמובן שסיכוייה להגיע לפלייאוף פחתו בעקבותיו.

קלעו להפועל חולון: גלן רייס ג'וניור (8 ריבאונדים, 6 איבודים) 18, קורי וולדן (5 ריב', 5 אסיסטים) וטיישון תומאס 13 כ"א, ג'ו אלכסנדר 8, גיא פניני 7 וטי ג'יי קליין (7 ריב') 7 כ"א, חנן קולמן 5, תמיר בלאט (6 אס') 4, ג'סטין מרטין שותף ולא קלע.

אוהדי הפועל חולון. ברני ארדוב
סיומת מאכזבת. אוהדי חולון/ברני ארדוב

מהלך המשחק

הפועל חולון פתחה טוב ועלתה ל-0:6 מהיר בזכות שלשות של רייס וקולמן, אלא שהספרדים התעוררו ואובייה סוקו איזן ל-6:6. תומאס נפצע במהלך מאבק הגנתי מתחת לסל, אך אחרי כדקה בה שכב על הפרקט, קם על הרגליים לרווחתו של דן שמיר ויצא לנוח. אלכסנדר קלע ארבע נקודות רצופות לפני שיצא עם שתי עבירות וגיא פניני פתח חזרה את הפער עם שלשה שקבעה 10:17 צהוב. הרבע הראשון הסתיים ב-15:21 לחולון. ההתקפה שלה נתקעה, ושלוש דקות בתוך הרבע השני מרכוס דליה השווה ל-25:25. קליין שבר בצורת של חמש דקות בלי סל שדה חולוני בזכות אסיסט של רייס ומיד אחר כך קולמן העניק למארחת יתרון חמש. אלא שאז הספרדים יצאו לריצה משלהם וסל של סוקו העביר להם את היתרון, 33:34. לכך התווספה בעיה נוספת, כאשר רייס ביצע עבירה טכנית, השלישית שלו במשחק. קולמן החטיא ניסיון שלוש על הבאזר ובסיום המחצית הראשונה - 37:37.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מאמן הפועל חולון דן שמיר. ברני ארדוב
האיבודים הכריעו. דן שמיר/ברני ארדוב

תומאס פתח נהדר את המחצית השנייה וקלע שבע נקודות בארבע הדקות הראשונות שלו, אך לא קיבל הרבה עזרה מהחברים ושלשה של סדיאל רוחאס קבעה 44:47 ספרדי. תומאס המשיך בשלו ועם הטבעה החזיר את היתרון לחולון, אל לצערו מיד לאחר מכן רייס ביצע את העבירה הרביעית שלו במשחק. ביתרון של נקודה, וולן סחט שלוש זריקות עונשין ובעזרתן קבע 53:57. הנדנדה נמשכה, מורסיה איזנה והרבע הסתיים ב-57:60 לזכותה אחרי שלשה של האנה מהפינה. גלן רייס חזר וקלע את כל שש הנקודות הראשונות של החולונים ברבע האחרון, בדרך ליתרון 62:63 אחרי שלוש דקות. לזה גם הוסיף שלשה גדולה, אך מד לאחר מכן ביצע עבירת תוקף וסיים את המשחק עם חמש בסך הכול, חמש דקות לסיומו. חולון הצליחה להסתדר בלעדיו ולעלות ל-70:73 בזכות נקודות של קליין, מהאסיסט השישי במשחק של בלאט, לפני שהמתח נמשך ושלשה של רוחאס קבע שוויון, שתי דקות לסיום. קליין דרך בחוץ ואיבד (האיבוד ה-16 של חולון) וסוקו נשלח לקו והעלה את מורסיה לפלוס שתיים. חצי דקה לסיום, קולמן מסר רע ואיבד שוב, רוחאס רץ לליי אפ קליל וקבע 75:79. מזה השחקנים של דן שמיר לא הצליחו לחזור, בסיום מורסיה ניצחה 75:81.

הרב גלויברמן מדליק נרות חנוכה. ברני ארדוב
הרב גלויברמן מדליק נרות לפני הפתיחה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully