וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי בליגת העל: מכבי חיפה מארחת את בני הרצליה

אחרי שלושה משחקי חוץ רצופים, הירוקים יארחו את הקבוצה מהשרון (18:00) אותה ידריך אלון שטיין לראשונה בליגה. בחיפה מחפשים ניצחון שלישי ברציפות שיוביל אותם מחוץ לתחתית

one

משחקי המחזור התשיעי בליגת העל יגיעו לסיומם מחר (רביעי) במשחק הדחוי בו תארח מכבי חיפה את בני הרצליה (18:00). המשחק נדחה רק בשבוע שעבר מהמועד המקורי שלו ביום שני, וזאת בשל המשחק האירופי של קבוצת כדורעף הנשים של מכבי חיפה שנערך בו היום. חיפה ניצחה ב-13 מתוך 19 המשחקים הביתיים שלה נגד הרצליה בליגת העל עד היום.

מכבי חיפה מגיעה למשחק בעיצומו של מומנטום חיובי. הקבוצה של עופר רחימי ניצחה את שני משחקיה האחרונים, ששניהם נערכו מחוץ לביתה, אך עדיין היא לא הצליחה לברוח מהתחתית. התוצאות עד כה במחזור קבעו כי אם חיפה תפסיד להרצליה היא שוב תהיה בשוויון נקודות עם המקום האחרון, והירוקים יעשו הכל כדי למנוע זאת. חיפה חוזרת לשחק ברוממה אחרי שלושה משחקי חוץ רצופים. "טוב לחזור הביתה לרוממה, אחרי שלושה משחקי חוץ קשים", אמר עופר רחימי לקראת ההתמודדות, "אנחנו צריכים לבוא אגרסיביים למשחק ולהראות אופי, כדי לסיים עם ניצחון ולשמח את האוהדים שלנו".

בני הרצליה עברה טלטלה בשבוע שעבר כשהמאמן מיקי גורקה סיים את דרכו במועדון אחרי שלוש שנים בעקבות פתיחת העונה הרעה. במועדון ניסו לצרף במקומו של גורקה את עודד קטש, אך מאמן נבחרת ישראל דחה את ההצעה, ועל הקווים יעמוד בשלב הזה עוזר המאמן אלון שטיין, שאף הוביל את הרצליה לניצחון במשחק הבכורה שלו באירופה, למרות שהקבוצה כבר סיימה את השתתפותה ביורופקאפ. הרצליה צירפה בימים האחרונים את יונתן מור מהפועל חולון ומי שאמור לעזוב כתוצאה מהמהלך הזה הוא אלכס רוזנברג.

שחקן בני הרצליה שון דאוסון. ברני ארדוב
יצליחו לנצח סוף סוף? דאוסון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully