וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: עלי מוחמד ייעדר בין 4 ל-6 שבועות

12.12.2017 / 15:16

בשורה מאכזבת לקבוצה של דראפיץ': הקשר המצטיין של הנתנייתים, אחד מהשחקנים הבולטים של הסיבוב הראשון, סובל מ"נקע גבוה" בקרסול ועלול להיעדר כחודש וחצי: "מאחלים לו חזרה מהירה"

עריכת וידאו:ניר חן

בשורה מאכזבת למכבי נתניה: הקבוצה הודיעה היום (שלישי) כי הקשר עלי מוחמד עבר בדיקה נוספת בה אובחן לו "נקע גבוה" בקרסול. על פי הודעת הקבוצה, זמן ההיעדרות הצפוי הוא בין 4 ל-6 שבועות. "אנחנו מאחלים לעלי החלמה מהירה וחזרה מהירה למגרשים", נמסר מהקבוצה.

עלי מוחמד הוא אחד השחקנים הבולטים במכבי נתניה, מי שנחשבת לאחת ההפתעות המרעננות של ליגת העל, וחסרונו הוא מכה מקצועית ממשית לקבוצה של דראפיץ'. מוחמד בן ה-22, שרשם העונה שלושה בישולים, נפצע במשחק ההפסד בשבת 2:1 לבני יהודה ופונה מהמגרש על אלונקה. בתחילה בקבוצה התעודדו כשהתגלה בבדיקה שלא מדובר בשבר ברגל, אבל מוחמד המשיך להתלונן על כאבים עזים בקרסול הנפוח והיום כאמור הוחלט לשלוח אותו לבדיקה נוספת בה התברר שהוא יעדר כחודש וחצי מהמגרשים.

במכבי נתניה ינסו למצוא מחליף לשחקן שהיה הדינמו של הקישור, והפך למבוקש. דידייה קוגבניה ודן גלזר יאיבקו על החולצה של מוחמד בזמן היעדרותו. מכבי נתניה ללא ניצחון בשלושת משחקי הליגה האחרונים, וביום ראשון הקרוב תארח את הפועל באר שבע באצטדיונה הביתי בנתניה (20:30, ספורט1).

שחקן מכבי נתניה עלי מוחמד. יוסי ציפקיס
תחזור מהר. מוחמד/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully