וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחשבות אובדניות ואנורקסיה: מתאבקת ה-WWE פייג' על המשבר מהדלפת סרטוני הסקס

אחרי שתמונות וסרטונים אינטימיים שלה נגנבו והופצו, פייג' נקלעה למשבר אישי קשה: "הייתי כל כך עצובה, שחשבתי להתאבד. הייתי על הרצפה, בתחתית. נהייתי כל כך רזה, שבאיזשהו שלב קרסתי מתשישות. לא אכלתי, לא ישנתי, איבדתי שיער"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסתובבת עם תוספות שיער בעקבות הנשירה. פייג'/מערכת וואלה!, צילום מסך

כוכבת ה-WWE פייג' סיפרה שהיא חוותה מחשבות אובדניות וחשבה להתאבד אחרי שתמונות וסרטונים אינטימיים שלה נגנבו ופורסמו בפומבי. המתאבקת הבריטית הפופולרית בת ה-25, שבשנה האחרונה גם סבלה מפציעה קשה בצוואר וכשלה בבדיקות סמים, סיפרה ש"היו המון המון אנשים שהרסו אותי. בריונות רשת זה דבר נוראי. חצי מהדברים שם הם אלה שגרמו לי לחשוב על להתאבד. לאנשים האלה אין חיים. בדרך כלל אני פשוט יוצאת מזה, מהדברים האלה, אבל הייתה בחורה אחת שכתבה שלי ואמרה לי שהייתי ההשראה הכי גדולה שלה... לשמחתי, עצם העובדה שקיבלתי תמיכה הוציאה אותי מזה. יש לי בסיס נהדר של מעריצים".

פייג' סיפרה שהמשבר גרם לה לירידה במשקל, על גבול האנורקסיה, והוסיפה שהיא מחקה את החשבונות שלה ברשתות החברתיות אחרי שהסקנדל פרץ בפומבי. רק לאחרונה היא חזרה לזירה אחרי תקופה ארוכה מחוצה לה. "זה הפחיד אותי", אמרה על מה שעבר עליה, "עצם העובדה שאנשים חדרו לי לפרטיות. זה הגיע לנקודה שבה לא רציתי לצאת מהבית. רק אתמול יצאתי עם חברה, ישבנו איפשהו, שתיתי בלאדי מרי, פתאום נעמד לידנו מישהו ואמר 'זאת הכוכבת פורנו'.

"אחר כך בכיתי בשירותים. אני מתקשה להתקרב לאנשים. לא יכולתי לצאת מהבית. הייתי כל כך עצובה, שחשבתי להתאבד. הייתי על הרצפה, בתחתית. נהייתי כל כך רזה, שבאיזשהו שלב קרסתי מתשישות ואושפזתי בבית חולים. הם אמרו לי שזו אנורקסיה שנובעת ממתח ולחץ. לא אכלתי, לא ישנתי, איבדתי שיער. כרגע יש לי שיער מודבק, אבל למעשה אין לי שיער, כי רובו נשר בגלל הלחץ והמתח. הדבר הזה פשוט שבר לי את הלב".

פייג' לוחמת WWE. טוויטר, צילום מסך
"בריונות רשת זה דבר נוראי. חצי מהדברים שם הם אלה שגרמו לי לחשוב על להתאבד. לאנשים האלה אין חיים"/צילום מסך, טוויטר
  • עוד באותו נושא:
  • wwe
  • פייג'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully