וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות עזיבת גיא לוזון: מכבי חיפה לא תשנה את ההחלטה בנוגע לקפטנים

12.12.2017 / 16:08

אלברמן, שסרט הקפטן הועבר ממנו ללא ידיעתו לפני אשקלון, יהיה הקפטן השלישי. מאס ומרדכי הוצגו לשחקנים. אלאך ממשיך לחפש מחליף ללוזון. צפו בזרים קוראים לקהל: אנחנו צריכים אתכם

צילום: אדריאן הרבשטיין

שחקני מכבי חיפה הגיעו היום (שלישי) לראשונה לאימון תחת שני עוזרי המאמן החדשים, איתי מרדכי ורוב מאס, שיישבו על הספסל מול בני יהודה (במכבי חיפה טוענים כי מרדכי הוגדר כעוזר שני, ולכן שניהם יישבו על הספסל, אך מאס יעביר את ההוראות). השניים הוצגו לשחקנים, שוחחו איתם, ומעבירים יחד את אימון הבוקר. בכל מקרה, מאס לא יהיה מאמן וימשיך להיות מוגדר כעוזר עד למציאת מאמן קבוע. בחיפה אישרו אתמול את מועמדותו של פרד רוטן, עליה פרסמנו לפני מספר שבועות.

יחד עם זאת, במועדון מדגישים כי הרשימה של אלאך ארוכה ויש לא מעט מועמדים. כך למשל, השבוע הציעו למנהל הטכני את מאמן נבחרת סלובניה, סרצ'קו קטאנץ (54), שסיים את תפקידו לפני כחודשיים. "יש מספר מועמדים אבל רובם תחת חוזה. מו לוקח את הזמן. יכול להיות שנביא מאמן חופשי ויכול להיות שנמתין עוד קצת עד שאחד מהם יעזוב", אמרו. נראה כי השניים ימשיכו לשחק בשיטה בה שיחק גיא לוזון, אולם בסגנון התקפי יותר. אם גיורגי קוסטדינוב יהיה כשיר הוא יפתח בהרכב, אחרת גל אלברמן ימשיך ב-11.

עוד בנושא:

אלאך הזרזיר אצל העורב? על הדרך שבה פוטר גיא לוזון, סיכום מחזור
גורמים במכבי חיפה: סרט הקפטן נלקח מאלברמן ללא ידיעתו
סטייפנברח מועמד למכבי חיפה. שחקנים: "דברי אלאך חלחלו היטב"

גל אלברמן, שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
"היו צריכים לשבת עם גל ולהסביר לו שההחלטה השתנתה". אלברמן/ברני ארדוב

שחקנים בקבוצה התייחסו הלילה לסאגת הקפטנים ולעובדה שאלברמן הופתע מכך שסרט הקפטן עבר לרמי גרשון למרות שהוא פתח בהרכב לצדו. בחיפה החליטו לא לשנות בינתיים את ההחלטה של לוזון, למרות שזה עזב את הקבוצה, וסדר הקפטנים לא ישתנה. "אין בעיה עם ההחלטה להעניק לרמי את סרט הקפטן", אמר אחד השחקנים. "אבל היו צריכים לשבת עם גל ולהסביר לו שההחלטה השתנתה. עד עכשיו הוא ראה את גרשון עונד את הסרט כשהוא וקינן היו על הספסל. ברגע שהוא פתח בהרכב, מישהו היה צריך לדווח לו שהחליטו אחרת. הוא גילה את זה במנהרה, כשאחד מאנשי הצוות העביר את הסרט לרמי. התחושה בהחלט לא נעימה, אבל לגל יש מספיק ניסיון כדי לא לעשות מזה רעש".

יש לציין כי למרות עזיבת לוזון, כרגע במועדון החליטו כי ההחלטה תישאר בעינה: אלברמן לא יהיה אחד משני הקפטנים אלא הקפטן השלישי, במקרה שקינן (עד עזיבתו) וגרשון לא ישחקו.

מחר (12:00) יקיים באצטדיון בחיפה מו אלאך מסיבת עיתונאים בה ידבר לראשונה ויתייחס בין היתר לפרידה מגיא לוזון.

בינתיים, שחקני הקבוצה מנסים למצוא פיתרונות יצירתיים למצב הבעייתי, ובעמוד הפייסבוק של מכבי חיפה עלה סרטון, בו כמה מהזרים הירוקים קוראים לקהל לתמוך בעת המשבר. קבלו את ניקיטה רוקאביציה (נחשב כישראלי), גיורגי קוסטדינוב, ארנסט מאבוקה, קלאוס ואליסון דוס סנטוס בקריאה בינלאומית לעזרה.

(פורסם לראשונה: 11:35)

עוד באותו נושא

אלאך הזרזיר אצל העורב? על הדרך שבה פוטר גיא לוזון, סיכום מחזור

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully