וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוני גפני: "עשינו טעויות מנטאליות טיפשיות, היינו צריכים לנצח"

12.12.2017 / 9:25

אכזבה בהפועל תל אביב אחרי ההפסד הצמוד, הפורוורד יודע: "היו לנו יותר מדי קריסות מנטאליות. זה ייקח זמן, אבל יש לנו פוטנציאל". באשדוד מרוצים, גיל אמיתי: "בשביל זה באתי לכאן"

one

אכזבה גדולה בהפועל תל אביב אחרי ההפסד אמש (שני) 82:80 למכבי אשדוד/באר טוביה בחוץ. האדומים פספסו הזדמנות לשוב למאזן חיובי ומוצאים את עצמם שוב בפער קטן מחבורת הצמרת, כשאנחנו בסך הכל במחזור התשיעי העונה. זה היה הפסד הליגה השני של הקבוצה של דני פרנקו בחוץ בשלושה משחקים, מאזן קצת מדאיג, במיוחד לאור העובדה שהם יתארחו בשבעה משחקי חוץ בסיבוב השני.

הפועל תל אביב שלטה במשחק ופעמיים ברחה ליתרון די משמעותי, אך נתנה לאשדוד, ובעיקר להנרי סק וגיל אמיתי לחזור לעניינים. במהלך הסיום, בפיגור 2 נקודות בחרו בקבוצה לקחת שתי שלשות פנויות של ג'רל מקניל ורפי מנקו שלא נכנסו, ובשניות הסיום ניסה רביב לימונד לאזן בחדירה לסל אך החטיא. המאמן דני פרנקו בחר שלא להחזיר למשחק את אדריאן בנקס, למרות שקלע 12 נקודות ב-15 דקות, וזאת לאור העובדה שלטענתו כשהיה על המגרש היו יותר מדי חילופי סלים. בסיום מספר אוהדים הביעו את אכזבתם כלפי פרנקו בצעקות.

"היו לנו יותר מדי קריסות מנטליות. שיחקנו ממש חזק, אבל עשינו טעויות מנטאליות טיפשיות", סיכם טוני גפני שקלע 14 נקודות, "קולעים סל, ואז לוחצים שחקנים, והם עוברים אותנו בריצה עד הטבעת. קשה להתמודד עם דבר כזה, נתנו לכל הגארדים שלהם נתיבים עד הטבעת. עשינו טעויות וזה חבל כי זה משחק שהיינו צריכים לעשות. הם עשו כמה סלים גדולים בסוף, והיה לנו כמה מבטים טובים בהתקפה האחרונה, זה משחק של אינצ'ים, אם אחת הזריקות נכנסת אנחנו מנהלים שיחה אחרת עכשיו. זה משחק שהיינו צריכים לנצח נצטרך ללמוד מהמשחק הזה, היו מהלכים שהיינו צריכים לבצע בהם עבירות כשהכדור נכנס פנימה. נצטרך להיות יותר אגרסיביים".

על העתיד של הקבוצה הוסיף גפני: "אני פה קצת יותר משבוע, לא בנו את רומא ביום אחד, אני עדיין לומד את כל המהלכים, אני לא חושב שחסר לנו משהו. יש לנו קשיחות ושחקנים שיודעים לקלוע, שחקנים שיודעים לחתוך ולשמור אחד על אחד. זה יקח קצת זמן, אבל יש לנו הרבה פוטנציאל, עברו רק תשעה משחקים, נתארגן מחדש ונבוא למשחק בשבת למשחק שחייבים לנצח".

טוני גפני, הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
"נצטרך להיות יותר אגרסיביים". טוני גפני/יוסי ציפקיס

בצד המנצח, חגגו במכבי אשדוד ניצחון שלישי חשוב במאבקי התחתית. "חיכיתי למשחק הזה המון, בשביל זה באתי לאשדוד, לבוא ולהיות על המגרש ולעזור לקבוצה לנצח", אמר גיל אמיתי. מה שהיה בנס ציונה, היה, לא רוצה להתעסק בזה, אני במכבי אשדוד ורוצה להגיע עם הקבוצה רחוק. כשקבוצה באה עם ארבעה הפסדים זה הרבה יותר קשה מנטאלית, אתה מרגיש שהמשחק בורח כל הזמן. הייתה אווירה כיפית ומגיע קרדיט לקהל פה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
  • עוד באותו נושא:
  • טוני גפני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully