וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף: "לא חייב לתת דין וחשבון לגבי התפקוד שלי". האוהדים קראו להתפטרותו

11.12.2017 / 22:56

אחרי 0:0 חלש במושבה וקריאות מצד הקהל, מאמן מכבי תל אביב הגיב בעצבנות לשאלות בנוגע למעמדו: "כרגע אין חיבור, אנחנו בצד הלא נכון כל העונה". דור מיכה: "אנחנו פשוט לא טובים כרגע"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב חתמה הערב (שני) את הסיבוב הראשון בליגת העל עם 0:0 מתסכל במושבה מול מכבי פתח תקוה. היה זה תיקו שלישי ברציפות של הצהובים בליגה, שהשלים את פתיחת העונה הכי גרועה של הקבוצה בעידן ג'ורדי קרויף ומאז עונת 2011/12 (אז צברה 20 נקודות אחרי 13 מחזורים עם מוטי איוניר). מכבי תל אביב ניצבת כעת במקום הרביעי ורחוקה שבע נקודות מהמוליכה הפועל באר שבע, אותה תפגוש ביום חמישי בגמר גביע הטוטו. ואם זה לא מספיק, ביום שני הבא מחכה לקרויף ושחקניו גם ביקור בטדי אצל בית"ר ירושלים.

עוד בנושא:
מכבי תל אביב שוב אכזבה, הפעם עם 0:0 במושבה מול מכבי פתח תקוה
נבחרי הסיבוב הראשון: דיא סבע השחקן המצטיין, גיא לוזון האכזבה הגדולה

ג'ורדי קרויף מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
איבד את שלוותו. ג'ורדי קרויף/ברני ארדוב

המאמן ג'ורדי קרויף שמע שוב את אוהדי מכבי תל אביב קוראים לו להתפטר ומלווים בקריאות בוז את הירידה שלו לחדרי ההלבשה. ההולנדי היה עצבני בראיון לאחר המשחק ואמר: "כרגע אני לא רוצה לנתח את מצב הקבוצה. אני לא חייב לתת דין וחשבון כרגע על התפקוד שלי. לא אענה על שאלות על התפקיד שלי. לא מעניין בכמה שפות או בכמה צורות תשאלו, אני לא אענה. אני חושב ששיחקנו וניסינו, הייתה בעיה לייצר מצבים. לא הצלחנו לסיים את הגבהות לרחבה. כשאתה לא מנצל את ההזדמנויות בפתיחה, מתחילים להרגיש את הלחץ של 'חייבים לכבוש, חייבים לכבוש' וזה לא קרה. לא היינו מדויקים, כרגע אנחנו לא מחוברים. במשחקים שכבשנו גם קיבלנו שערים. אנחנו בצד הלא נכון כל העונה הזאת".

קרויף המשיך ואמר: "שיחקנו עם שלוש שיטות שונות היום מבחינה הגנתית. היינו צריכים לכבוש במחצית הראשונה ואז המשחק היה שונה. יש רגע שאתה יודע שאתה בלחץ וצריך להבקיע. לא היינו מספיק רגועים ב-30 המטרים האחרונים. כדורגל הוא כיבוש שערים ושם לא הצלחנו. קשה לנתח מה לא עובד, אולי כי אין לנו דריבליסטים בקבוצה, לפעמים הם יוצרים מרווחים ושטחים. ברור שבמכבי לא מרוצים מהתוצאות ומהיכולת. אנחנו לא מחביאים את זה. לאוהדים יש את הזכות להתלונן, ככה זה. אני לא חושב שעכשיו הרגע הנכון להתייחס לשאלות לגבי עתידי. אני חושב שאנחנו צריכים לקבל את המצב ולהיות סבלניים. עם האמונה יגיעו התוצאות. היו לנו מצבים כדי לכבוש, אבל לא הצלחנו. אנחנו צריכים פשוט להתחיל לכבוש. במשחקים האחרונים הראינו הגנה טובה יותר, אבל העובדה היא שאנחנו מתקשים להגיע למצבים וצריכים למצוא פתרונות. תמיד הבנתי את החיים של המאמן".

דור מיכה, ששימש כקפטן הערב: "קצת קשה לי לנתח מה לא עבד. זו מין תקופה כזו שהכדור לא נכנס והכול הולך קשה. אנחנו פשוט לא טובים כרגע. אי אפשר לבוא בטענות לאף אחד, כולם רוצים. זה עצוב להגיד, אבל לא מצאנו את המערך המתאים או את ההרכב המתאים. עם יכולת כזו אי אפשר לדבר על אליפות. בשנה שעבר היינו במצב קשה וחזרנו לעניינים. אפשר לעשות זאת העונה. הליגה לא ברחה לנו, אבל חייבים להתעורר. גמר גביע הטוטו נגד באר שבע? אי אפשר להגיד שהם פייבוריטים. איבדנו יותר מדי תארים בשנים האחרונות כדי שלא נייחס חשיבות למשחק הזה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
ברק יצחקי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
עוד ערב מאכזב למכבי תל אביב. ברק יצחקי/ברני ארדוב

שרון מימר, מאמן מכבי פתח תקוה: "אי אפשר שלא להיות מרוצה. לא ספגנו משחק שלישי רצוף, זה משמח. ממשיכים עם קבוצה טקטית חזקה שעומדת טוב. תוכנית המשחק שלנו הייתה לעמוד נמוך ולצאת למתפרצות, ובמחצית השנייה כמעט תפסנו אותם פעמיים. מכבי תל אביב קבוצה מצוינת ותיקו מספק. אנחנו לא מסתכלים על מאזן בית וחוץ אלא רק על סך הנקודות הכללי. לדעתי בכדורגל אין משמעות לדברים האלו. אנחנו מסתכלים הלאה. אסור לנו להפריד בין זרים לישראלים. היום שני הבלמים עשו עבודה טובה, גרגורי טאדה עזר, רישאר סומא נכנס טוב ורומאריו פירס הוא הלב של הקבוצה. ניניס? לא רוצה להתייחס לשחקן ספציפי. כרגע רק מתדיינים. כשיהיה מה לספר אנחנו נספר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully