וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם לא ננצח בפתח תקוה, יהיה קשה מאוד לסגור את הפער מבאר שבע"

11.12.2017 / 12:58

במכבי תל אביב דרוכים לקראת המפגש הערב (21:00, ספורט 5) עם מכבי פתח תקוה. סושיץ' ופיליפנקה שוב לא בסגל, כמו גם אור דסה ושרן ייני. התלבטות בין ארון שוינפלד לאלירן עטר

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכת וידאו: מתן חדד

טינו סוון סושיץ' וייגור פיליפנקה שוב לא בסגל מכבי תל אביב. השניים לא זומנו למשחק הערב (שני, 21:00, ספורט 5) מול מכבי פתח תקוה וכפי שכבר נכתב, הם מועמדים לעזוב את הקבוצה לקראת חלון ההעברות של חודש ינואר. גם אור דסה שהוסיף משב רוח רענן לקבוצה כשהגיח להרכב הראשון לפני כחודש לא יהיה בסגל הצהובים. אליהם מצטרף הקפטן שרן ייני הסובל ממתיחה בשרירי המפשעה ואתמול לא השתתף אפילו באימון המסכם. מתן בלטקסה שהגיע מהפועל פתח תקוה לא מוצא מקום בסגל והוא צפוי לצאת בהשאלה בחלון ההעברות.

עוד בנושא:

קרויף התראיין לפודקאסט איראני, הוצג כ"מאמן קבוצה במזרח התיכון"
מכבי פתח תקוה - מכבי תל אביב: קרויף שוקל מערך של שלושה בלמים
המסע שלא נגמר: על מסע משפחתי אחרי מכבי תל אביב בספרד

ארון שוינפלד שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יועדף על פני אלירן עטר? ארון שוינפלד/ברני ארדוב

במכבי תל אביב מודעים היטב לפער הגדול שנפתח בטבלה מהפועל באר שבע. "אחרי הניצחון שלהם על סכנין, הפער הוא שמונה נקודות בטבלה. אם לא נצא לפתח תקווה לנצח את המשחק, יהיה קשה מאוד לסגור את הפער מבאר שבע. שמונה נקודות זה יותר מדי", אמר הבוקר שחקן בקבוצה.

ג'ורדי קרויף זימן 19 שחקנים לסגל וינפה אחד מהם לקראת שעת המשחק הערב. ההולנדי יחליט האם לפתוח עם אלי דסה או לתת לו שוב דקות מהספסל, מי מבין שלושת הבלמים יישב על הספסל והאם ארון שוינפלד או אלירן עטר יפתחו בהרכב. "יש כרגע תחרות גדולה מאוד על ההרכב. נקווה לראות את זה מתבטא ביכולת על המגרש", אמר גורם בקבוצה לקראת המשחק.

עוד באותו נושא

קרויף התראיין לפודקאסט איראני, הוצג כ"מאמן קבוצה במזרח התיכון"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully