וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לעוד גלאקטיקוס? "יוסטון תנסה להחתים את לברון ג'יימס בקיץ"

ב-USA TODAY טוענים שהקבוצה המצוינת מטקסס רואה את עצמה כמועמדת לגיטימית להחתים את כוכב קליבלנד, לו יש אופציה ליציאה מחוזהו בתום העונה. ישתף פעולה עם הארדן וכריס פול?

צילום: נועם אשל עריכה: מתן חדד

לברון ג'יימס וקליבלנד נמצאים בתקופה מצוינת ואחרי פתיחת עונה חלשה, סגנית האלופה ניצחה ב-15 מתוך 15 משחקיה האחרונים ונראית טוב מאוד למרות מספר פציעות של שחקני מפתח. אולם, למרות זאת, בארה"ב ממשיכים להתפרסם דיווחים לפיהם השחקן יממש את אופציית היציאה מחוזהו בתום העונה, כאשר לפי פרסום שעולה היום מי שעשויה להחתים אותו היא לא אחרת מאשר יוסטון רוקטס החזקה של ג'יימס הארדן שמחזיקה במאזן הכי טוב בליגה כרגע של 4:20.

עוד בנושא:

בליגה מעריכים: פילדלפיה תנסה להחתים את לברון ג'יימס בקיץ הבא

שחקן קליבלנד, לברון ג'יימס, מול שחקן יוסטון, ג'יימס הארדן. רויטרס
ישתפו פעולה בעונה הבאה? לברון ג'יימס מול ג'יימס הארדן/רויטרס

ב-"USA TODAY" טוענים שיוסטון מאמינה שיש לה סיכוי טוב להחתים את השחקן שזכה ארבע פעמים בתואר ה-MVP של העונה, אם זה אכן יחליט להשתחרר מחוזהו בקיץ. על פי הדיווח ליוסטון יש את הכישרון שלברון רוצה לשחק איתו, כאשר כריס פול שהצטרף העונה לקבוצה הנהדרת מטקסס הוא אחד מחבריו הקרובים של לברון.

לברון עצמו הבהיר שהוא לא ידבר על עתידו עד תום העונה, כאשר מצידה של יוסטון, הקבוצה תצטרך כמובן לפנות בשביל הכוכב מקום בתקרת השכר שלה, מה שבטוח, קבוצה שתכלול בחמישייה שלה את כריס פול, ג'יימס הארדן ולברון ג'יימס תוכל בקלות לקרוא תיגר על קבוצת הכוכבים של גולדן סטייט.

לברון ג'יימס וג'יימס הארדן הם שניים משלושת הקלעים המובילים בליגה כשהאיש והזקן מוביל עם לא פחות מ-32.3 נקודות למשחק וקינג ג'יימס שלישי אחרי אנטטוקומפו עם 28.3. השניים גם בטופ 3 באסיסטים כשהארדן שני עם 9.2 כאלה למשחק ולברון שלישי עם 8.7.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully