וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסתיים השימוע של ויגדורצ'יק. היו"ר פלד: "זה היה ארוך וממצה"

11.12.2017 / 15:06

מאמנת נבחרת ישראל הגיעה לשימוע בליווי עורך דינה. הדיון ארך כארבע שעות ובסיומו אמר יו"ר האיגוד רזי פלד: "אני עייף, נצטרך עכשיו להחליט אם לתת לה עוד הזדמנות או לא"

יוסי ציפקיס
מאמן נבחרת ישראל בהתעמלות אמנותית אירה ויגדורצ'יק. יוסי ציפקיס
סוף הדרך? ויגדורצי'ק/יוסי ציפקיס

אירה ויגדורצ'יק עמדה היום (שני) לשימוע לפני פיטורים באיגוד ההתעמלות. המאמנת הלאומית להתעמלות אמנותית הגיעה לשימוע בליווי פרקליטה עורך הדין אמיר רוזנברג, שגונן עליה בחודשים האחרונים בכלי התקשורת. את איגוד ההתעמלות מייצגים יושב הראש רזי פלד והיועץ המשפטי של האיגוד עורך הדין רועי רוזן.

בתום ארבע שעות הסתיים השימוע והיושב ראש פלד אמר: "אני עייף. זה היה שימוע ארוך וממצה כיאה למי שהיא המאמנת הלאומית בהתעמלות אמנותית. כעת אנחנו נעבד את כל מה ששמענו כאן. נכון שהשימוע הוגדר כשימוע לפני פיטורים. אנחנו נצטרך עכשיו להחליט אם לתת לה עוד הזדמנות או לא".

כזכור הוחלט באיגוד ההתעמלות כבר בסוף חודש יולי להדיח את ויגדורצ'יק מאימון הנבחרת ולהזיז אותה לתפקיד מנהלת מקצועית. ויגדורצ'יק סירבה ומאז נפתחה סאגה ארוכה של האשמות הדדיות ששיאן כאמור בזימונה הבוקר לשימוע שלפני פיטורים.

החודשים האחרונים כללו מאבק תקשורתי בין הצדדים, הצעות פשרה כאלו ואחרות, ישיבות איגוד דחויות ועוד. בין היתר עלתה אפשרות לצרף את המאמנת נטשה אסמולוב לצוות, אך ההצבעה על כך נדחתה. יו"ר איגוד ההתעמלות תקף בחריפות את ויגדורצ'יק זמן קצר לאחר מכן ושוב עלו חילופי האשמות.

עוד בנושא:

איגוד ההתעמלות תוקף וחושף: "ויגדורצ'יק הכריזה בקול גדול, 'זה לא מתעמלות, זה זבל'"
פלד תוקף את ויגדורצ'יק: "שהגברת תדע את מקומה ותישא באחריות למחדליה"
נדחתה ההצבעה על צירוף אסמולוב לויגדורצ'יק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully