וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן ביטון: "עכשיו זה יהיה יותר קשה. להגיע למקום הראשון קל מלשמור עליו"

11.12.2017 / 7:53

האלופה חגגה את העלייה למקום הראשון אחרי ה-1:3 על בני סכנין. המגן רתח על התקשורת: "לא כל פעם שאנחנו לא טובים מדובר בחוסר מחוייבות". איתותים ראשוניים על 'מאוכזבים אפשריים'

אדריאן הרבשטיין

1. "בשורה התחתונה אנחנו במקום הראשון" אמר אמש (ראשון) אחד משחקני הפועל באר שבע אחרי הנצחון 1:3 ובעצם סיכם הכל. האלופה רשמה עוד מחצית ראשונה גרועה במיוחד בקור המקפיא בעכו, אך בשנייה הצליחה לחזור מפיגור ולרשום נצחון בדרך למקום הראשון. "עכשיו זה יהיה יותר קשה" קבע בן ביטון שזכה למחמאות על יכולתו. "מניסיון, להגיע למקום הראשון קל יותר מלשמור עליו. עכשיו זו המשימה שלנו".

ברק בכר התיישב עוד לפני ביטון בעמדת הראיונות וכהרגלו לאחרונה ביקר את עצמו ואת הקבוצה באופן גלוי: "המשחקים בהם אנחנו מרגישים נוח מדי הם המשחקים שאנחנו נענשים. זו הייתה מחצית ראשונה מהיותר גרועות שלנו". ביטון בניגוד למאמנו לא היה סבלני לשאלות על מחוייבות, נושא שעולה לא פעם העונה בהקשר של שחקני האלופה, אך הפעם זה הרתיח את המגן: "לא כל פעם שאנחנו לא טובים מדובר בחוסר מחוייבות. זה מעצבן אותי. כל שחקן כאן נותן מאתיים אחוז" כעס המגן, שהמשיך: "אף אחד לא מדבר על זה שחזרנו עם שלושה שערים. על האופי הגדול. לתת שני שערים בדקות האחרונות".

ביטון התייחס גם לסוף הסיבוב ואמר "זה לא נותן כלום להיות אלוף הסיבוב. כולם יודעים מה המטרה שלנו. עברנו בסיבוב מה שקבוצות עוברות בשש או שבע שנים אבל יש פה חבורה של גברים".

עוד בנשא:

ליגת העל: הפועל באר שבע ניצחה 1:3 את בני סכנין וכבשה את המקום הראשון
ברק בכר: "לא דיברתי במחצית, השחקנים הבינו לבד שצריך להרים את עצמם"

דור אלו, דן איינבינדר, גיא חיימוב, מיכאל אוחנה, הפועל באר שבע. אדריאן הרבשטיין
איך בכר ינהל את דקות המשחק? שחקני הפועל באר שבע על הספסל בעכו/אדריאן הרבשטיין

2. ביום חמישי סיימה האלופה את הקמפיין האירופי העונה וכבר אתמול קיבלנו איתותים על "מאוכזבים אפשריים". לבכר יש מפעל פחות ועוד מעט כשגביע הטוטו יסתיים יהיו כבר שני מפעלים פחות לחלק בהם את הדקות. לבאר שבע סגל עמוק, אבל גם כזה שיש בו היררכיה מינימלית. שחקנים כמו חאתם עבד אל חמיד ישבו אתמול על הספסל כשלואי טהא כלל לא בסגל. דור אלו שוב היה על הספסל ומבט על פניו הבהיר עד כמה הוא לא מרוצה מהעניין. ניב זריהן רשם מחצית ומיכאל אוחנה נכנס כמחליף וזאת עוד בלי טוני וואקמה, איסק קואנקה אליניב ברדה ומוחמד גדיר הפצועים."יש לברק עבודה לא פשוטה כי כל שחקן פה מאמין שהוא חייב להיות בהרכב", הסביר אחד מהשחקנים. "אין פה מישהו שמעריך את עצמו פחות ומסתפק בדקות מועטות".

3. שיר צדק לא נכח אתמול במשחק גם כן, אבל בניגוד לאחרונה, הפעם רוחו ריחפה מעל. בקרב השחקנים התעסקו לא מעט בימים האחרונים בחברם והתחושה שקיבלו ממנו ומאנשי הקבוצה הייתה אופטימית. "יש תחושה שעשו עבודת הגנה אדירה" קבע גורם במועדון. "אפשר להגיד שנעשה הכל כדי למזער את העונש. עכשיו נשאר רק לחכות". בבאר שבע מחכים לתשובה שצפויה להתקבל השבוע כשישנה כבר הערכה שבמקרה הגרוע ביותר, הבלם יחמיץ רק את העונה הנוכחית במלואה ובתסריט אופטימי אף יחזור למאני טיים.

עוד באותו נושא

בכר: "לא דיברתי במחצית, השחקנים הבינו לבד שצריך להרים את עצמם"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully