וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם במכבי תל אביב: "היינו צריכים לעשות עבודה הרבה יותר טובה בהגנה"

11.12.2017 / 7:16

הצהובים היו מאוכזבים מההפסד הראשון העונה בליגה, 93:89 להפועל חולון, אך מביטים קדימה: "יש לנו לו"ז צפוף, מצפה לנו משחק לא פשוט נגד צסק"א מוסקבה וצריך להמשיך הלאה"

one

בווידאו: צפו בתקציר

מכבי תל אביב ספגה אמש (ראשון) הפסד ראשון בליגת העל, 93:89 מול הפועל חולון. הצהבים אמנם ערכו טקס לפני המשחק לכבוד הקפטן לשעבר גיא פניני, אולם נראה כי האקסים ג'ו אלכסנדר ופניני הגיעו חדורי מוטיבציה לנצח. דני פדרמן, מבעלי הקבוצה, ניגש לאלכסנדר בסיום וחיבק אותו בחמימות. גם המאמן דן שמיר זכה לברכות חמות מאנשי ההנהלה של מכבי.

"הפועל חולון שיחקה טוב, ללא ספק, אבל היינו צריכים לעשות עבודה הרבה יותר טובה בהגנה, לעצור את הקליעות שלהם ואת גלן רייס ג'וניור ובטח לא לפתוח את המשחק ככה", אמר גורם בקבוצה אמש. "בכל מקרה, היה נאום קצר של המאמן ספאחיה בחדר ההלבשה, הוא מאוד לא אהב את איבודי הכדור ואת ההגנה שלנו במשחק, אבל יש לנו לו"ז צפוף, משחק יורוליג לא פשוט מול צסק"א, וצריך להמשיך הלאה".

עוד בנושא:

ליגת העל: הפועל חולון ניצחה את מכבי תל אביב 89:93
שמיר: "ניצחון כזה בונה אופי", ספאחיה: "אי אפשר לנצח עם 23 איבודי כדור"

פייר ג'קסון מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"הם באו יותר אגרסיביים". פייר ג'קסון/ברני ארדוב

פייר ג'קסון סיכם: "הם באו יותר אגרסיביים מאיתנו, הם עלו עלינו מהפתיחה והצליחו לנצח. כל קבוצה רוצה לבוא ולתת את הכי טוב מולנו, ככה גם במשחק שלהם נגדנו בהכנה. הם שיחקו כדורסל טוב למשך 40 דקות. היו לי ארבעה איבודי כדור, אסור שזה יקרה שוב, ניסיתי לתקן את זה במחצית השנייה. חולון קלעה כמה שלשות נהדרות, יש להם סקורר נהדר כמו גלן רייס ג'וניור. הם ידעו לסגור את המשחק ככה. אני מאמין שעשינו הכנה מספיק טובה למשחק".

על תמיר בלאט אמר ג'קסון: "אה, זה הבן של דיוויד בלאט? נעשה עבודה טובה יותר להתכונן אליו במשחק הבא".

ג'ון דיברתולמיאו הוסיף: "צריך לתת קרדיט לחולון, הם שיחקו טוב, קלעו את הזריקות בסיום וניצחו את המשחק. האם זה אשמת ההגנה שלנו? לא הצגנו מההתחלה את רמת האינטנסיביות שהיינו צריכים וזה גרם להם להרגיש בנוח. ברגע שאתה במצב כזה, כדורים נכנסים והם הוכיחו את זה במשחק מולנו. יש לנו לו"ז צפוף אבל ננסה להבין מה צריך לשפר ולתקן. צריך לשים את המשחק הזה מאחורינו כי יש לנו כבר עוד משחק ביום שלישי. נעשה מה שצריך ונתכונן למשחק נגד נהריה".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully