וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמיר: "ניצחון כזה בונה אופי", ספאחיה: "אי אפשר לנצח עם 23 איבודי כדור"

10.12.2017 / 23:15

מאמן הפועל חולון ניסה לשמור על פרופורציות אחרי הניצחון היוקרתי בהיכל: "יש לנו עוד מה לשפר". מנגד, מאמן מכבי תל אביב ביקר את שחקניו: "הפסדנו בגלל הופעה נוראית בחצי הראשון"

one

הפועל חולון הנחילה הערב (ראשון) הפסד ליגה ראשון למכבי תל אביב לאחר שגברה עליה 89:93. גלן רייס ג'וניור להט עם 28 נקודות עבור חולון ותמיר בלאט סייע עם 14 נקודות משלו.

המאמן המנצח דן שמיר ניסה לשמור על פרופורציות בסיום ואמר: "היה משחק כיף לכולם. מן הסתם זה מסוג הסיטואציות שצריך להוריד את הכובע בפני מה שעשה פה את מה שעשה. הגענו לקצה של הקצה. זו דוגמא למה שאנחנו יכולים לעשות. היינו צריכים לנהל את המשחק הזה ולהוציא את המקסימום מכולם. מבסוט זו מילה גדולה. מכבי תל אביב זו קבוצה טובה. קשה לעשות נקודות נגדם. גם לקבוצות אירופיות. יש לנו פוטנציאל. ניצחון כזה בונה אופי. אנחנו לומדים לטפל במה שצריך ויש דברים כאלו. פוטנציאל יש לנו".

עוד בנושא
ליגת העל: הפועל חולון ניצחה את מכבי תל אביב 89:93

מאמן הפועל חולון דן שמיר. ברני ארדוב
"יש עוד על מה לעבוד". דן שמיר/ברני ארדוב

גלן רייס ג'וניור הוסיף על דברי מאמנו: "עשינו את העבודה שלנו מוקדם כמו שצריך. אבל לקראת הסוף היו לנו טעויות וזה עלה לנו במשחק צמוד. עצרנו אותם בסופו של דבר וזה מה שהספיק לניצחון". כשנשאל על מה הוא חושב כשהוא לוקח זריקות אמר רייס: "על מה אני חושב? על זה שאני פנוי".

מנגד מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה ביקר את שחקניו בסיום ואמר: "אני רוצה לברך את חולון על הניצחון הגדול, הם היו הקבוצה היותר טובה, אפילו שחזרנו בסיום המשחק הם היו הרבה יותר טובים מאיתנו היום. המפתח להפסד היה ההופעה הנוראית שלנו ב-20 הדקות הראשונות, ה-20 דקות הכי גרועות מאז שבאתי. אי אפשר לנצח קבוצה כזאת טובה עם 23 איבודי כדור. צריכים לטפל טוב יותר בכדור, ובמחצית השנייה, במיוחד ברבע האחרון, השחקנים ניסו, הרבה יותר טוב מהמחצית הראשונה, ובכל פעם שחזרנו הם קלעו שלשות. עדיף להפסיד בדצמבר מאשר ביוני".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully