וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "לא דיברתי במחצית, השחקנים הבינו לבד שצריך להרים את עצמם"

10.12.2017 / 22:20

מאמן הפועל באר שבע התייחס ליכולת ב-1:3 נגד בני סכנין שהחזיר את האלופה למקום הראשון: "קשה לשחק במגרש ריק". שהר: "היינו חלשים בחצי הראשון". פליקס נעים: "אפשר היה להוציא פה משהו"

אדריאן הרבשטיין
ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. אדריאן הרבשטיין
"קשה לשחק במגרש ריק". ברק בכר/אדריאן הרבשטיין

הפועל באר שבע טיפסה הערב (ראשון) לראשות טבלת ליגת העל לאחר שנחלצה מפיגור מוקדם בדרך לניצחון 1:3 על בני סכנין משערים של מתן אוחיון, בן שהר ומאור מליקסון.

מאמן האלופה ברק בכר נשמע מרוצה בסיום ואמר: "היינו פחות גרועים במחצית השנייה אבל יש ימים כאלו שהכול כזה רדום ויש פחות אווירה. צריך להרים את עצמך גם בימים כאלו ועשינו את זה. כמעט ולא דיברתי עם השחקנים במחצית, הם הבינו לבד שהם צריכים להרים את עצמם. אלו דברים שקורים, אנחנו אחרי הרבה מאוד משחקים. זה קשה לעבור מאצטדיון מלא לאצטדיון ריק".

בן שהר שכבש את השער השני של באר שבע אחרי טעות גדולה של חאלד חלאיילה הוסיף: "המחצית הראשונה היתה חלשה מאוד. קיבלנו גול מהיר, אבל עשינו סוויץ' במחצית השנייה. זה ניצחון של ווינרים ונעבוד על מה שצריך. אנחנו רוצים להיראות כמו הפועל באר שבע, קבוצה דורסת. כשאתה עובד קשה גם הגולים באים. אני שמח שזיהיתי את הטעות של המגן בגול שלי, אבל יותר חשוב שניצחנו. זה יפה ונחמד להיות במקום הראשון, אבל זה עוד מוקדם. צריך להמשיך ככה כי יש לנו עוד עונה ארוכה".

עוד בנושא
ליגת העל: הפועל באר שבע ניצחה 1:3 את סכנין וכבשה את המקום הראשון
ליגת העל: עירוני קרית שמונה התעללה בהפועל עכו עם 0:4 ביתי

שחקן בני סכנין עידן שמש. אדריאן הרבשטיין
השער שלו לא הספיק. עידן שמש/אדריאן הרבשטיין
שחקני הפועל באר שבע חוגגים. אדריאן הרבשטיין
שחקני הפועל באר שבע חוגגים/אדריאן הרבשטיין

מנגד מאמן סכנין פליקס נעים אמר: "קיבלנו גול במצב נייח אחרי שעבדנו על זה כל השבוע. כשאתה משחק לא טוב ומפסיד זה בסדר, כמו מול בני יהודה. היום היתה הרגשה שאתה יכול להוציא משהו מהמשחק אבל באר שבע ניצלו את הטעויות שלנו. בכל משחק אנחנו מנסים לשפר את הדברים הלא טובים, נראה איפה טעינו ונמשיך הלאה".

על השאלה אם ימשיך כמאמן סכנין, ענה: "בשבוע הבא יש את עכו, אלא אם כן יקרה משהו ולא נהיה פה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully