וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים סילבס: "אפשר להגיד שהתפוצצנו, המטרה היא פלייאוף עליון"

מאמן עירוני קרית שמונה התמוגג מה-0:4 על הפועל עכו: "תקפנו מההתחלה, היה לנו חשוב להחזיר גאווה". גוזלן: "מתחברים ממשחק למשחק" שביט: "קיבלנו סטירה, ביכולת כזו אין מה לדבר".

מאמן עירוני קרית שמונה חיים סילבס. ג'וש אנצ'ו, סוכנות ג'יני
"הראינו למה אנחנו מסוגלים". חיים סילבס/סוכנות ג'יני, ג'וש אנצ'ו

עירוני קרית שמונה הביסה הערב (ראשון) 0:4 את הפועל עכו וסיימה את הסיבוב הראשון של העונה בליגת העל ברגל ימין ועם הרבה ביטחון וציפיות לקראת המשך הדרך. המשחק התקיים במעמד צד אחד, והיה יכול להסתיים בתוצאה אף גבוהה יותר, אך חוסר ריכוז של השחקנים של חיים סילבס, בתוספת מספר הצלות של רם שטראוס, אפשרו לעכואיים בכל זאת לרדת מהדשא עם טיפה של כבוד. הנתונים הסטטיסטיים מספרים היטב את סיפר ההתמודדות:

החזקה בכדור - 37:62 לקרית שמונה
בעיטות לשער - 10:25 לקרית שמונה
בעיטות למסגרת - 3:18(!) לקרית שמונה

שובל גוזלן, שכבש את השער הראשון, יכול להרגיש מאוכזב מהתפוקה שלו בהתחשב בעובדה שאיים על השער של עכו שמונה פעמים. פשוט לא ייאמן.

עוד בנושא

ליגת העל: עירוני קרית שמונה התעללה בהפועל עכו עם 0:4 ביתי
מכבי פתח תקוה - מכבי תל אביב: קרויף שוקל מערך של שלושה בלמים
קונצנזוס של אנטי: אורן יוסיפוביץ על סיום דרכו של גיא לוזון במכבי חיפה

מאמן הפועל עכו אלדד שביט. ג'וש אנצ'ו, סוכנות ג'יני
אכזבה גדולה. אלדד שביט/סוכנות ג'יני, ג'וש אנצ'ו

"לא יודע להסביר למה זה הגיע רק עכשיו", הודה בסיום סילבס, "לכל משחק יש את הסיפור שלו. באנו היום מאוד נחושים, תקפנו מההתחלה וידענו איך אנחנו רוצים שהמשחק ייראה. אפילו התעכבנו עם השער הראשון, אבל אפשר להגיד שהתפוצצנו סוף סוף. אף פעם לא התביישנו להגיד שהמטרה היא פלייאוף עליון. היה סיבוב בינוני, היכולת שלנו חוותה עליות וירידות, אבל היום הראינו למה אנחנו מסוגלים. היה חשוב להחזיר גאווה ושאנשים יבינו שאם הם יבואו יש סיכוי שיהנו. אני חושב שמי שהגיע היום נהנה, ואני מקווה שיגיעו יותר".

גוזלן: "הגענו מאוד מוכנים. כל השבוע דיברנו שאנחנו עושים הכל טוב ושצריך לבצע. שגיב יחזקאל וההתקפה פרחו. זו קבוצה חדשה וצעירה, אנחנו מתחברים ומשתפרים ממשחק למשחק ומקווים להמשיך בדרך הזו. השאיפה שלו היא להיות בפלייאוף העליון, היה לנו סיבוב קצת מתחת לציפיות שלנו, מקווה לעשות סיבוב יותר טוב".

אלדד שביט: "אני חושב שבמשחקים קודמים התאמצנו מאוד והיינו קרובים ליריבות שלנו, נראה היה שמבחינת יכולת אנחנו הולכים למקום טוב. היום התאמצנו פחות, הפערים נראו בכל הדקות וזה לא היה כוחות. היה עצוב לי לראות ככה את הקבוצה. יש גם ימים כאלה, נצטרך לתקן את כל מה שלא היה טוב, והיה הרבה לא טוב, ולהמשיך הלאה. הייתה תחושה שהתוצאות לא מתחברות אבל שהולכים לכיוון טוב, היום זה תפח לנו בפנים. ביכולת כזו אין מה לדבר בכלל. קיבלנו סטירה חזקה מאוד, שהגיעה לנו, ומקווה שמפה נדע להחזיר את הקבוצה למסלול. ידעתי לאן אני מגיע, ברור שזו קבוצת תחתית ושיהיו ימים קשים. נסתכל הלאה ונמצא פיתרונות. אני לא אבטיח עכשיו שנישאר, אנחנו מאמינים בעצמנו אבל צריך לעשות את זה הלכה למעשה, להוכיח שאנחנו ראויים לליגת העל".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully