וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני מכבי תל אביב: צסק"א מוסקבה הביסה את קאזאן 75:88

הרוסים עלו למאזן 0:9 עם ניצחון מרשים על קאזאן החלשה. וויל קלייברן ונאנדו דה קולו הצטיינו. ספרד: 6 נקודות לגל מקל בניצחון גראן קנאריה, 85:87 משוגע לריאל מדריד על מורסיה בהארכה

נאנדו דה קולו, צסק"א מוסקבה. GettyImages
בכושר מצוין לפני מכבי. נאנדו דה קולו/GettyImages

ביום שישי תצא מכבי תל אביב למשחק חוץ קשה מאוד במסגרת היורוליג כשתתארח אצל צסק"א מוסקבה החזקה. היום (ראשון), הרוסים הביסו 75:88 בחוץ את קאזאן והפכו לקבוצה היחידה במפעל עם מאזן מושלם של 0:9. וויל קלייברן היה מצוין עם 16 נקודות ו-7 ריבאונדים, נאנדו דה קולו הוסיף 15 ו-8 אסיסטים וסרחיו רודריגס תרם 14 ו-6 אסיסטים למנצחים. סטפון לאזמה בלט מנגד עם 15 נקודות, ג'מאר סמית' הוביל עם 16.

* בספרד נערך המחזור ה-11 בליגה הספרדית החזקה, כאשר גל מקל וקבוצתו גראן קנאריה ניצחו את בורגוס 80:87. הרכז הישראלי פתח בחמישייה וקיבל 23 דקות שבהן הוא קלע 6 נקודות ומסר 2 אסיסטים. מרקוס אריקסן להט עם 17 נקודות ו-4 שלשות.

המשחק המשוגע של המחזור נערך במדריד, שם ריאל מדריד ניצחה 85:87 את מורסיה אחרי דרמת ענק. האורחים כבר הובילו 71:73 חמש שניות לסיום והלכו לקו העונשין, אך החטיאו את הזריקה השנייה ובמקום לעשות עבירה ראו את טריי טומפינקס קובר שלשה עם הבאזר וכופה הארכה וגם חוסם את הזריקה האחרונה של האורחים. פקונדו קמפאצו נפצע כבר אחרי ארבע דקות והצטרף למסדר הפצועים הבלתי נגמר של הקבוצה שכולל גם את סרחיו יול, גוסטבו איון, אוגניין קוזמיץ' ואנתוני ראנדולף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully