וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי סלטיק הניפו שלטים במשחק מול מרציאנו: "ירושלים היא פלסטין"

ניר ביטון לא שותף ב-2:2 מול השוער והיברניאן, האוהדים מחו נגד החלטת טראמפ. 89 דקות לדאבור ב-0:0 עם וולפסברגר, 90 לנאתכו בתבוסת צסק"א 3:0 לספרטק, 30 לרפאלוב בניצחון קלאב ברוז'

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השלטים של אוהדי סלטיק/מערכת וואלה!, צילום מסך

אופיר מרציאנו פתח היום (ראשון) בהרכב היברניאן ושיחק 90 דקות מול האלופה סלטיק, וראה את חבריו חוזרים מ-2:0 ל-2:2 תוך שלוש דקות במשחק משוגע במסגרת המחזור ה-17 בסקוטלנד. סקוט סינקלייר פתח את מסכת ההבקעות בדקה ה-60 וחגג צמד ארבע דקות לאחר מכן, אך אפה אמברוז (ששיחק בעברו בסלטיק וכן במ.ס. אשדוד) צימק בדקה ה-79 והמילה האחרונה הייתה של אוליבר שואו (79), שסידר למארחת נקודה. למעשה, כל ארבעת השערים הובקעו ב-19 דקות בלבד. ניר ביטון ישב כל המשחק על הספסל ועדיין מחכה לדקות משחק ראשונות מזה כשלושה שבועות.

אוהדי סלטיק הניפו במהלך המשחק שלטי תמיכה בפלסטינאים בעקבות החלטתו של דונלד טראמפ להכיר בירושלים כבירת ישראל. על השלטים נכתב: "ירושלים היא פלסטין" וגם "פאק טראמפ".

* ביברס נאתכו שיחק 90 דקות בתבוסה הכואבת של צסק"א מוסקבה 3:0 בדרבי מול ספרטק. האלופה התאוששה מהשביעייה שספגה מליברפול בליגת האלופות ועלתה למקום השני ברוסיה, עם שתי נקודות יותר מצסק"א החמישית וחמש פחות מלוקומטיב המוליכה. קווינסי פרומס כיכב עם צמד בדקות 10 ו-61, מריו פשאליץ' חתם בדקה השמינית של תוספת הזמן.

* ליאור רפאלוב שיחק חצי שעה כמחליף בניצחונה של קלאב ברוז' 1:3 על לוקרן. הקשר הישראלי לא קיבל כמות כזו של דקות מאז שפתח בהרכב ב-20 באוגוסט כקפטן מול קורטרייק. ברוז' עם תשע נקודות יתרון בפסגה הבלגית אחרי 18 משחקים.

* במשחק האחרון שלה לפני שהיא יוצאת לפגרה, סיימה רד בול זלצבורג ב-0:0 עם וולפסברגר. מונס דאבור הוחלף בדקה ה-89, ושוב לא הצליח למצוא את הרשת.

* עומרי אלטמן הוצב כחלוץ ושיחק 69 דקות בתבוסה הכואבת של פנאתינייקוס 4:0 בסלוניקי מול פאוק. דימיטריוס פלקאס כיכב עם שלושער והוריד את הירוקים למקום ה-11 עם 15 נקודות בלבד אחרי 14 מחזורים בליגה היוונית.

* אלי אלבז שיחק 90 דקות במדי סמירניס, אך לא הצליח לעזור לה להימנע מהפסד 3:1 לאסטראס טריפוליס, במסגרת המחזוק ה-14 בליגה היוונית. החלוץ הישראלי, שכבש בשני המחזורים הקודמים, לא הצליח הפעם למצוא את הרשת ולהאריך את הרצף. הקבוצה שלו תוכל לסיים את המחזור מתחת לקו האדום.

* אינגולשטאדט פגשה את קייזרסלאוטרן במסגרת המחזור ה-17 בליגה הגרמנית השנייה, וסיימה ב-1:1 שמשמעותו משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון. אלמוג כהן המוצהב לא שיחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully