וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף: "אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לאבד עוד נקודות"

10.12.2017 / 15:30

מאמן מכבי תל אביב דיבר לקראת מכבי פתח תקוה: "שמנו על עצמנו לחץ כשאיבדנו נקודות. אני לא מאמין שהשחקנים מדברים עם התקשורת. הם מקצוענים. בוס למכבי חיפה? אולי אם ישדדו בנק"

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכת וידאו: מתן חדד

מכבי תל אביב מתכוננת למשחק שיסגור את הסיבוב הראשון בליגת העל, כאשר תתארח אצל מכבי פתח תקוה (שני, 21:00, ספורט 5). אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות בליגה, הצהובים מקווים להמשיך במומנטום מהניצחון על ויאריאל במחזור הסיום של הקמפיין האירופי ומהשגת שער הזכות המיוחל, מרגלו של ניק בלקמן. ג'ורדי קרויף עורך כעת מסיבת עיתונאים לקראת המפגש עם המלאבסים.

"אני חושב שכולנו יודעים שפתח תקוה זה משחק קשה עבורנו", אמר קרויף "בשנים האחרונות היו תוצאות צמודות בין הקבוצות. איבדנו נקודות לא צפויות בשבועות האחרונים ושמנו על עצמנו לחץ לנצח במשחקים הבאים. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לאבד עוד נקודות. אנחנו צריכים להתחיל להראות למה מגיע לנו לזכות באליפות. ציפינו מעצמנו יותר בקמפיין האירופי, אבל זה כבר בעבר. נדע במשחקים הבאים האם המשחק מול ויאריאל החל מומנטום, העיקר היה לשפר קצת את הטעם בפה. זה עזר לנו לשים את הקמפיין מאחור ולהתחיל להתמקד במטרה מספר אחת שלנו - הליגה".

על דבריו בספרד ("לא החלטתי עדיין אם אני רוצה לאמן"), אמר: "אני לא יודע מי תרגם מספרדית, רק אמרתי שמדובר בעבודה שונה ובדרך עבודה שונה, ושהזמן יגיד אם החלטתי נכון ואם אני צריך להמשיך כמאמן. לא נכנסתי לפרטים ולא אמרתי משהו שלא אמרתי פה בעבר. אין פה שום סיפור".

עוד בנושא

קונצנזוס של אנטי: אורן יוסיפוביץ על סיום דרכו של גיא לוזון במכבי חיפה
אסף נמני בראיון לתכנית של טוכמן וחמי: "מכבי חיפה ותהליך לא הולכים ביחד"
דורטמונד: פטר בוס פוטר, פטר שטוגר מונה למחליפו

שחקן מכבי תל אביב ניק בלקמן. קובי אליהו
ניק בלקמן/קובי אליהו

"יש הרבה סיבות לכשלון שלנו באירופה", המשיך, "אבל אנחנו קבוצה שמנצחת ומפסידה ביחד. לא נפנה אצבע כלפי אף אחד. אנחנו עדיין קרובים לפסגת הליגה, זה הזמן להתחיל להיכנס למומנטום, לנצח ולשחק טוב יותר. איבדנו ארבע נקודות שהיינו יכולים וצריכים לקחת".

על מכבי חיפה: "אני לא מתרכז בקבוצות אחרות, לא ידעתי שרוב מאס מונה, לא שמעתי על זה כלום. פטר בוס? אולי אם הם ישדדו בנק".

"הדרך הכי בטוחה לנצח היא לתקוף", סיכם, "אני לא מסתכל על מיקומים בטבלה כרגע, אלא רק בסוף העונה. היו לנו חודשים קשים מכל מיני סיבות, אבל המפתח הוא להישאר קרובים. מקום שני עם 12 הפרש או מקום רביעי עם חמש הפרש - די ברור מה עדיף. אנחנו רוצים להתחרות על הליגה לא רק בדיבורים, אלא גם במעשים. השחקנים מדליפים? אני לא מאמין שהם מדברים עם התקשורת, אני סומך עליהם. אני חושב שהם מקצוענים, אז הם בטוח לא אמרו שום דבר".

ניק בלקמן: "אני חושב שהקבוצה צריכה להמשיך לעבוד באותו הכיוון. יש לנו מאמן מצוין וצוות מקצועי מעולה ואני בטוח שתכף נתחיל להשיג את התוצאות שאנחנו צריכים. החוזה שלי הוא לעונה הזו, אני מתרכז בלהצליח העונה. על השאר נדבר רק בסוף העונה. הליגה האירופית הייתה הזמדנות נפלאה, אני מודה על זה שקיבלתי אותה. יש לנו כמה שחקנים שמבקיעים העונה, אני תמיד שמח להבקיע. הולך להיות משחק חשוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully