וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלאך: "לא היה מנוס מפרידה מלוזון". איתי מרדכי מונה לעוזר המאמן

10.12.2017 / 17:00

המנהל הטכני ערך אסיפת שחקנים ראשונה בעקבות הזעזוע במכבי חיפה: "צריכים להישאר יחד". שחקנים הסבירו: "הקבוצה הייתה זקוקה לשינוי". מאמן קבוצת הנוער מונה לעוזר השני לצד רוב מאס

צילום: אדריאן הרבשטיין

בצל עזיבת גיא לוזון, מכבי חיפה קיימה הבוקר (ראשון) אימון עם מאמני הכושר של הקבוצה, אורי הראל וערן שדו. באימון לא נכח כמובן רוב מאס, שלא נכח במשחק ויגיע רק לאימון ביום שלישי. לראשונה העונה ערך אלאך אסיפת שחקנים, בה דיבר איתם על הפרידה מהמאמן שלהם ועל מה שצפוי להם בהמשך העונה. אלאך אמר: "לא היה מנוס מפרידה מגיא לוזון למרות שלא רצינו את זה. אנחנו צריכים להישאר יחד ברגעים האלה. חלק מהתכונות החזקות של גיא היו שהוא תמיד הולך עם הדרך שלו ולעולם לא מוותר. החלטנו לשנות בגלל התוצאות".

השחקנים סיפרו כי האימון התנהל באווירה מעט שונה. "זאת האווירה שאתה מרגיש כשמאמן מתחלף", סיפר אחד מהם. "לאף אחד לא נעים עם הסיטואציה הזאת, אבל הקבוצה הזאת הייתה זקוקה לשינוי. אלאך משדר רוגע מסוים, הוא הסביר לנו שלא היה מנוס מפרידה".

עוד בנושא

קונצנזוס של אנטי: אורן יוסיפוביץ על סיום דרכו של גיא לוזון במכבי חיפה
היום שאחרי: רשימת המועמדים של מו אלאך להחלפת לוזון
מכבי חיפה הודיעה: גיא לוזון סיים את דרכו כמאמן הקבוצה
גיא לוזון נפרד: "ניסיתי לעשות את המקסימום, זה לא עבד"

מנהלה המקצועי של מכבי חיפה מו אלאך ביציע. ברני ארדוב
"משדר רוגע מסוים". אלאך/ברני ארדוב

הערב הודיעה הקבוצה שאיתי מרדכי, מאמן קבוצת הנוער, מונה לעוזר המאמן השני לצידו של רוב מאס. זאת על פי דרישתו של מו אלאך, כאשר השניים יכינו את התשתית להגעתו של המאמן החדש.

במועדון ראו חשיבות גדולה בהצטרפות של מרדכי לצוות המקצועי, זאת, לאחר שסומן מזה תקופה ארוכה כמועמד להצטרף לקבוצה הבוגרת. בשל היכרותו עם קבוצת הנוער, אלאך ראה יתרון גדול במינוי שכזה. מאס ומרדכי יכינו את הקבוצה לבואו של המאמן הראשי.

מרדכי אמר לאתר הרשמי של הקבוצה: "מדובר באתגר גדול ואני שמח על הבחירה בי. אחרי שנים של עשייה במחלקת הנוער, אני מאושר להצטרף לקבוצה הבוגרת. אני אעשה את הכל להצלחת המאמן שיבוא, הצוות והשחקנים ואביא את כל הידע והניסיון שלי. אני חלק ממכבי חיפה והדבר החשוב הוא הצלחת המועדון".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
איתי מרדכי מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
קודם לבוגרים. איתי מרדכי/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully