וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורטמונד: פטר בוס פוטר, פטר שטוגר מונה למחליפו

אחרי הכישלונות בבונדסליגה ובצ'מפיונס, ההולנדי סיים את תפקידו בדורטמונד, שהציגה את מחליפו: שטוגר האוסטרי, שפוטר רק לפני 8 ימים מפ.צ. קלן. וואצקה: "בוס מאמן טוב, התוצאות היו לא טובות"

פטר בוס מאמן בורוסיה דורטמונד. AP
הסוף היה בלתי נמנע. פטר בוס/AP

פטר בוס שילם את המחיר: בורוסיה דורטמונד הודיעה היום (ראשון) רשמית על פיטורי המאמן לאור האכזבות הגדולות שרשמה הקבוצה העונה בליגה הגרמנית ובליגת האלופות. אחרי 15 מחזורים דורטמונד מדורגת רק במקום השביעי בבונדסליגה עם שישה ניצחונות בלבד ב-15 משחקים, ובצ'מפיונס הקבוצה סיימה את הבית המוקדם עם 2 נקודות בלבד ונשרה לליגה האירופית.

מי שיחליף את בוס בתפקיד הוא פטר שטוגר, 51, המאמן האוסטרי שפוטר רק לפני שמונה ימים מפ.צ. קלן. שטוגר אמור למלא את התפקיד עד תום העונה, ולאחריה בדורטמונד מקווים להחתים את יוליאן נאגלסמאן, מאמנה בן ה-30 של הופנהיים.

פטר בוס הגיע בקיץ לדורטמונד עם ציפיות גדולות, אחרי שבעונה שעברה הוליך את אייאקס לגמר הליגה האירופית. לפני כן, כזכור, בוס ההולנדי (54) אימן את מכבי תל אביב, שעמו הקבוצה איבדה את האליפות אחרי שלוש שנים רצופות ואף הפסידה בגמר הגביע למכבי חיפה.

האנס יואכים ואצקה, המנהל הספורטיבי של דורטמונד, סיפר: "אתמול בלילה הייתה לנו שיחה עם בוס, והחלטנו שהוא יסיים את תפקידו באופן מיידי. זו הייתה שיחה מרגשת ונעימה, ונפרדנו על הצד הטוב ביותר. אני רוצה להודות לו שוב, הוא עדיין מאמן טוב, רק התוצאות לא היו טובות. אחר כך יצרנו קשר עם שטוגר, הוא שמח מאוד לעזור לנו ולהשיג עמנו את המטרות".

עוד בנושא

אקורד הסיום: פטר בוס ודורטמונד הפסידו בבית 2:1 לוורדר ברמן
בוס הודה בסיום: "מעולם לא ראיתי אותנו משחקים כל כך רע"

פטר שטוגר, המאמן החדש של בורוסיה דורטמונד. רויטרס
פוטר רק לפני שמונה ימים מקלן. פטר שטוגר/רויטרס
משמאל: האנס יואכים וואצקה, פטר שטוגר, מיכאל זורק, בורוסיה דורטמונד. רויטרס
ומי יגיע בקיץ? דורטמונד מציגה את המאמן החדש/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully