וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסף נמני בראיון: "מכבי חיפה ותהליך לא הולכים ביחד"

10.12.2017 / 13:22

עוזרו של גיא לוזון שעזב יחד איתו את מכבי חיפה דיבר בתכנית "טוכמן וחמי": "במועדונים גדולים אין תהליכים גדולים, ידענו מה עומד לפנינו. לכל מאמן שיגיע יהיה הרבה יותר אוויר"

ברני ארדוב

פחות מיממה לאחר עזיבת גיא לוזון, עוזרו אסף נמני - שגם הוא סיים את תפקידו במכבי חיפה - דיבר היום (ראשון) בתכנית הפייסבוק "טוכמן וחמי" על הסיבות שהובילו לפרידה הסופית ואמר: "אם אתה מתחיל להגיע לכל משחק בהרגשה שהיום זה היום האחרון אז גם ההתנהלות שלך בהתאם. לא רצינו לתת לזה להשפיע עלינו וניסינו להתנתק, זה לא מצב אידיאלי, אבל בסופו של דבר התוצאות שעשינו הביאו אותנו למקום הזה".

על השאלה האם מכבי חיפה צריכה לחשוב אחרת ענה: "אני לא מנהל את מכבי חיפה, בתקופה הקצרה שהיינו ידענו טוב מאוד מה עומד לפנינו, אחרי כל פיטורי מאמן עושים חושבים".

על השינויים התכופים בהרכב אמר: "אני מסכים ששחקן בשביל לקבל ביטחון צריך את הזמן שלו, אבל זה מועדון שרמת הציפיות והשחקנים גבוהה מאוד. בעולם של הכדורגל הישראלי הכל זה כאן ועכשיו, לא מעניין מה יקרה עוד חודש. מכבי חיפה ותהליך לא הולכים ביחד. לפני שהגעתי למכבי חיפה צחקתי כשאמרו שהקבוצה עוברת תהליך. במועדונים גדולים אין תהליכים גדולים. ביובנטוס אין תהליכים, במנצ'סטר יונייטד אין תהליכים. תוציאו את המילה הזאת מהלקסיקון כשזה נוגע למכבי חיפה או מכבי תל אביב לדוגמא. אנחנו קיבלנו את הצ'אנס שלנו, לא הבאנו את התוצאות הדרושות, וסיימנו את דרכנו".

עוד בנושא

היום שאחרי: רשימת המועמדים של מו אלאך להחלפת לוזון
מכבי חיפה הודיעה: גיא לוזון סיים את דרכו כמאמן הקבוצה
גיא לוזון נפרד: "ניסיתי לעשות את המקסימום, זה לא עבד"

גיא לוזון מאמן מכבי חיפה עם אסף נמני. ברני ארדוב
"לכל מאמן אחר שיגיע יהיה הרבה יותר אוויר". אסף נמני עם גיא לוזון/ברני ארדוב

על המיקום הריאלי של מכבי חיפה: "חד משמעית הקבוצה תסיים באחד משלושת המקומות הראשונים. קיבלנו תנאים ולא הצלחנו. יש לנו שחקנים טובים וסגל טוב, אבל קרו לנו הרבה דברים. אחד החסרונות המשמעותיים היה החוסר בשחקן יוצר. הפציעה של שלומי אזולאי פגעה בנו, אבל החזרה של בוזגלו לכושר תחזיר את הקבוצה למסלול. כל מאמן אחר שיגיע יהיה לו הרבה יותר אוויר. המאמן החדש יקבל צ'אנס עד סוף העונה. אני מאמין באמונה שלמה שהסגל הזה יכול להביא הרבה יותר".

על ההגעה של מו אלאך וההשפעה של המינוי על צוות האימון: "אנחנו מאוד רצינו שיהיה מנהל מקצועי. כמאמן, אם אתה מאמין בדרך שלך ובמה שאתה בונה, הדברים האלה לא אמורים להשפיע עליך. אני יכול להגיד שהגישה של מו והכניסה לפרטים, אני כמאמן רק לקחתי דברים טובים מזה. אני באמת מאמין שאלאך יבחן עכשיו את הדברים בעיניים יותר מדויקות, עכשיו הכל כבר שייך אליו".

על גל אלברמן ועומרי בן הרוש שהגיעו ממכבי תל אביב: "השם של גל הולך לפניו, וגם עומרי בן הרוש עשה עונות במכבי תל אביב. שניהם שחקנים טובים, לא רוצה לגעת יותר מדי בשחקנים שלנו".

על עתידו של גיא לוזון: "אני חושב שבהפועל תל אביב של גיא לוזון הייתה קבוצה בדמותו של גיא, קבוצה חזקה, לוחצת, אגרסיבית. לא היה רחוק שהוא ינצח בטרנר. הוא לא נמצא בסיטואציה הכי אידיאלית למאמן, אבל אלו חייו של מאמן, יש עליות וירידות. גיא בין המאמנים הטובים בארץ, הוא לא יהיה בחופשה לרגע".

על עתידו בתור מאמן: "כשאני רואה את חבריי למקצוע, אני חושב שאני כאסף יש לי את המקום בהחלט לקבל את הצ'אנס שלי בליגת העל, ואני אקבל אותו".

עוד באותו נושא

קונצנזוס של אנטי: אורן יוסיפוביץ על סיום דרכו של גיא לוזון במכבי חיפה

לכתבה המלאה
גיא לוזון מאמן מכבי חיפה עם אסף נמני. ברני ארדוב
"גם לשחקנים יש חלק". נמני, משמאל, עם לוזון/ברני ארדוב

מוקדם יותר הבוקר אמר נמני לוואלה! ספורט: "אנחנו הולכים, אין מה לעשות. בהיעדר תוצאות בסופו של דבר זאת הייתה הדרך היחידה. מאוד האמנו ורצינו להחזיר את מכבי חיפה לימים היפים שלה. האמנו מהיום הראשון במועדון הזה שזה אפשרי".

על הכישלון המקצועי: "מכבי חיפה נתנה לנו את כל הכלים ולא עמדנו במשימה. אני האמת חושב שיש פה סגל שחקנים שיכול להצעיד אותה רדימה. היא תסיים את העונה במקום טוב יותר.

על מינוי רוב מאס לעוזר: "לא פגשתי איתו ולא דיברתי איתו. מבחינתי היינו צוות וכל אדם ואיש מקצוע שיכול להעשיר אותנו זה בסדר. אני לא הכרתי אותו כך שלא הייתה לזה השפעה אישית עליי".

על ההחלטה המשותפת להיפרד: "אני מאוד עצוב בשביל גיא. ליוותי מאמנים בכירים פה בארץ. גיא לדעתי הוא עדיין בין שלושת המאמנים הטובים בארץ. הוא לא הצליח להביא את חיפה לידי ביטוי. לכל מאמן יש עליות וירידות, חוויתי את זה בעצמי. אם נלמד מהטעויות שעשינו פה ומהתרחישים להמשך, אין צל של ספק שהוא יחזור לטופ של הכדורגל הישראלי".

על הביקורות שכוונו בעיקר לצוות המקצועי: "היום אוהדים נוטים לבקר את ראש המערכת ולא את השחקנים. זה קורה בכל מקום, תמיד האש מכוונת למאמן. העוגה תמיד מחולקת למספר חלקים. גם השחקנים היו אמורים לתת את התפוקה, זה לא רק מאמן. אין ספק שעכשיו, אחרי שגיא הלך, זכוכית המגדלת תהיה בעיקר על השחקנים. מעתה האש על השחקנים וחובת ההוכחה היא עליהם".

עדכון ראשון: 10:06

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully