וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה עוקץ את מוריניו: "ביום שאחנה אוטובוס כמוהו, אפרוש"

האווירה מתחממת לקראת הדרבי הגדול בין סיטי ליונייטד (18:30, ספורט 1): מוריניו עקץ וטען ששחקני היריבה צוללנים ("קצת רוח, והם נופלים"), פפ השיב אש וביקר את סגנונו ("שונא כדורגל פחדני")

פפ גווארדיולה עם ז'וזה מוריניו. AP
קרב העקיצות החל. פפ ומוריניו/AP

נמשך קרב העקיצות בין ז'וזה מוריניו לפפ גווארדיולה לקראת הדרבי הגדול של מנצ'סטר (18:30, ספורט 1). במסיבת העיתונאים לקראת המשחק אמר מאמן סיטי ש"אני ומוריניו תאומים, שנינו אוהבים לזכות בתארים", אבל זה פחות או יותר היה הציטוט המרוכך היחיד בין השניים ביממה האחרונה.

מוריניו אמר אמש ש"סיטי אחת הקבוצות הטובות באנגליה, אבל יש דבר אחד שאני לא אוהב בקבוצה שלהם, וזה שהם מאבדים שיווי משקל מהר מדי, קצת רוח והם מיד צונחים לכר הדשא", כשהוא רומז לתיאטרליות יתר מצד השחקנים של גווארדיולה.

בנוסף, 'המיוחד' ביקר בצורה מרומזת את התנהלותו של גווארדיולה במישור הפוליטי. פפ נודע בתור פרו-קטלאני ולא חושש לדבר על כך בפומבי, ואת הניצחון על נאפולי בליגת האלופות בחודש שעבר הוא הקדיש לממשל הקטלוני שחותר לעצמאות מספרד. "אם החוקים מאפשרים לו לעשות את זה, הוא אזרח חופשי ויכול לעשות מה שהוא רוצה. אבל אני בספק אם מותר לו לעשות מה שעשה, כי הוא כבר שתל מסרים פוליטיים במגרש עצמו", אמר מוריניו.

עוד בנושא

18:30, ספורט 1: מנצ'סטר יונייטד - מנצ'סטר סיטי
לירוי סאנה שינה גישה והפך לכוכב במנצ'סטר סיטי
צ'לסי הפסידה במפתיע 1:0 לווסטהאם בדרבי הלונדוני

אחרי זמן קצר, הגיע התשובה של גווארדיולה. אמש, בראיון שהעניק ל'דיילי מייל', התייחס פפ להבדלים הגדולים בפילוסופיית האימון שלו ושל מוריניו, ואמר ש"ביום שבו אחנה את האוטובוס ואתגונן מאחור כמו שהוא עושה, אעדיף לפרוש מהמקצוע". מאמן סיטי הוסיף: "אני אוהב כדורגל התקפי, ולא יכול אחרת. אני אוהב שהשחקנים שלי רצים אחרי הכדור מקדימה, לא שהם מסתגרים מאחור ומשחקים כדורגל פחדני. אני לא אומר שהשיטה שלי בהכרח טובה יותר, אבל אני מתחבר אליה יותר, מכדורגל כזה אני מתרגש".

מלבד הפיקנטריה שבמצ' אפ על הקווים, למשחק עצמו אמורה להיות משמעות מכרעת. ניצחון של סיטי יפתח פער דו ספרתי בינה לבין יונייטד, השנייה בטבלה, ועשוי לחרוץ את גורל האליפות מוקדם מהצפוי. ניצחון של השדים האדומים, לעומת זאת, עשוי לפתוח מחדש את המאבק על התואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully