וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטין דיי מבקר את מודי מאור: "מתסכל שמחליפים אותי כל פעם"

10.12.2017 / 7:51

פורוורד הפועל ירושלים שחרר קיטור אחרי ההפסד לגלבוע/גליל: "אני שחקן שצריך זמן כדי להיכנס לקצב. הצוות המקצועי צריך למצוא פתרונות". מאור: "יש שחקנים שצריך לחנך אותם למחויבות"

one

בווידאו: תקציר ההפסד של הפועל ירושלים 72:71 לגלבוע/גליל

הפועל ירושלים ממשיכה בצניחה החופשית. אמש (שבת) הפסידה האלופה 72:71 להפועל גלבוע/גליל בגן נר, במה שהיה עבורה הפסד שלישי ברציפות. "פשוט אין חיבור בקבוצה. ההתנהלות של השחקנים מרתיחה ולא כולם צריכים להיות פה", אמרו בירושלים אחרי ההפסד.

יחד עם זאת, לא רק בין השחקנים ישנה מתיחות. ישנם מספר שחקנים שמעבירים לאחרונה ביקורת על המאמן מודי מאור. אחד מהם הוא אוסטין דיי. למעשה, נראה שהפורוורד המאכזב עושה הכל כדי למצוא את עצמו מחוץ לקבוצה אחרי שביקש לפני מספר שבועות להשתחרר ולעבור לבולוניה האיטלקית. אמש הקפיד השחקן להראות את חוסר שביעות רצונו ונראה מתוסכל בכל פעם שירד לספסל.

עוד בנושא

הפועל ירושלים הפסידה 72:71 לגלבוע/גליל
מודי מאור בסיום: "צריך לשחק יותר ביחד"

שחקן הפועל ירושלים אוסטין דיי. לילך וייס, מערכת וואלה!
מתוסכל. אוסטין דיי אתמול/מערכת וואלה!, לילך וייס

בדומה לקרטיס ג'רלס שביקר את פוטיס קציקאריס בפומבי, דיי שלח חיצים לעבר מודי מאור והצוות המקצועי. "אני לא יודע מה חסר לנו כדי להיות קבוצה טובה יותר. יש לנו הרבה כישרון ושחקנים טובים. אני חושב שזה משהו שהצוות המקצועי צריך לחשוב עליו, זה לא התפקיד של השחקנים להבין את זה. אני יכול לעשות רק את החלק שלי. כל העבודה נפלה על מודי - הוא עובר על וידאו, עושה סקאוטינג וצריך לאמן. הוא במצב מוזר כמאמן כרגע, וזה קשה לו", אמר דיי.

בנוגע להתנהלותו, אמר דיי: "זה לא תפקידי להחליט אם זה רע או טוב כשמחליפים אותי, אבל זה מתסכל. אני שחקן שצריך זמן להיכנס לקצב ובכל פעם שמחליפים אותי בגלל טעויות שהצוות המקצועי חושב שעשיתי, זה מתסכל. אני צריך להסתגל לכך שלא אקבל הרבה זריקות או דקות".

אם דיי ימשיך להתנהל כך, כלל לא בטוח שישאר בקבוצה, למרות שבהנהלה סירבו לשחררו לבולוניה. גם מיכולתו של אלן אומיץ' יש חוסר שביעות רצון.

גם שאלת המאמן עדיין נותרה פתוחה. בקבוצה לא שוללים פנייה לעודד קטש, שעשויה להחזיר את מאור לתפקיד עוזר המאמן. מאור התייחס אמש גם לקללות והקריאות מהאוהדים בסיום המשחק: "הקהל שלנו מדהים, האוהדים עושים הכל בשביל המועדון. נעשה הכל כדי להוציא את המקסימום מהסגל, לבוא ולהחליף שחקנים זו לא הדרך. צריך לחזור להציג מחויבות ואינטנסיביות. יש אנשים שאלה תכונות מולדות אצלם ויש אנשים שצריך לחנך אותם לזה. זה מה שנעשה כדי להוציא את המקסימום מהסגל שלנו. זו לא הדרך שלנו להחליף שחקנים על ימין ועל שמאל".

מאמן הפועל ירושלים מודי מאור. לילך וייס, מערכת וואלה!
הבלאגן חוגג. מאור עם אוסטין דיי/מערכת וואלה!, לילך וייס

המאמן הוסיף: "אנחנו צריכים להתגבש לקבוצה. זה אחד האתגרים שיש לנו ואחד הדברים שאנחנו יודעים שאנחנו צריכים לשפר. אנשים צריכים לאהוב אחד את השני ומשם יצמחו דברים טובים".

ביום רביעי מצפה לירושלים משחק יורוקאפ לא קל מול באיירן מינכן, שהפסד בו יחסל סופית את הסיכויים להעפיל לשלב הבא. "הסיכויים שלנו ביורוקאפ נמוכים, אבל ידעתי למה נכנסתי כשלקחתי את הקבוצה, ידענו מראש שהסיכויים שלנו לעלות הם לא גבוהים", אמר מאור. "יש לנו בעיות, אבל הדרך שלנו לפתור אותן היא להמשיך לעבוד. באיירן זו משוכה גבוהה, קבוצה איכותית מאוד משחקת כדורסל פנטסטי בשני צידי המגרש מהטובים באירופה וביורוקאפ. אולי דווקא במשחק כזה הלחץ ישתחרר ונוכל להתמודד".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully