וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: "מי האמין שאחרי שליש עונה נחזיק אצבעות ליריבה של באר שבע?"

10.12.2017 / 7:24

בהפועל חיפה מאוכזבים מהתיקו באשדוד, "אבל לוקחים הכל בפרופורציות". שיימן סיכם: "אני מחייך, אבל התחושה לא טובה". תמאש לא סובל מפציעה חמורה, קלינגר עשוי לצרף עוד בלם

צילום: אדריאן הרבשטיין

בהפועל חיפה מאוכזבים אחרי התיקו באשדוד, וזה יכול לומר המון על הקבוצה של ניר קלינגר, שמסיימת את הסיבוב הראשון כהפתעה הגדולה עד כה. במטעדון מוטרדים מפציעת גבריאל תמאש. אתמול התעסקו בקבוצה בתקרית המביכה בין ראדו גנסארי לעמיר תורג'מן. בסיום המשחק התנצלו השניים בפני מאמן אשדוד. "הוא בחור עדין ולא אלים. ההדורים יושרו", אמר הלילה קלינגר. "אנחנו לא רוצים לראות דברים כאלה בכדורגל. אני מתנצל שוב ושוב. תורג'מן היה חניך שלי ואני אוהב אותו". הבלם הרומני גבריאל תמאש נפצע אך נראה כי הוא לא סובל מפציעה חמורה.

במועדון יחזיקו אצבעות, כמובן, לבני סכנין שתארח את הפועל באר שבע. "אף אחד לא האמין שאחרי שליש עונה נחזיק אצבעות ליריבה של באר שבע. יש אכזבה לא לסיים במקום הראשון, אבל צריך לקחת הכל בפרופורציות", אמרו בקבוצה. ניר קלינגר סיכם: "יש נתונים מדהימים להפועל חיפה. לספוג 11 שערים זה מדהים. נצטרך לעבוד קשה מאוד בסיבוב השני כדי לרשום נתונים דומים.הפנים קדימה, נתחזק עם פתיחת החלון. לא הייתה פניה למכבי תל אביב לגבי דור פרץ. אנחנו עושים בדיקות בשקט. לסיבוב השני נכנס מעגל הגביע ואנחנו משחקים באמצע השבוע. נמלא את השורות".

עוד בנושא

הפועל חיפה סיימה ב-1:1 באשדוד ועשויה לאבד את הפסגה
קלינגר בסיום: "התנצלתי בפני תורג'מן על תקרית גנסארי"

אלון תורג'מן שחקן הפועל חיפה עם שמואל שיימן. ברני ארדוב
"אני עם הראש בהפועל חיפה עד סוף העונה". שמואל שיימן/ברני ארדוב

שמואל שיימן הוסיף: "אני מחייך, אבל התחושה לא טובה. במחצית הראשונה שלטנו, שיחקנו טוב. בשניה הופתעו מבעיטה אחת שלהם. חבל. במחזור הקודם בדרבי הראנו מי אנחנו. אני מאוד שמח כי הקבוצה יודעת לעשות הגנה, 11 שחקנים עובדים ומחויבים. ניר מעמיד אותנו טוב ואין סיבה שנספוג הרבה שערים". על השאלה האם הוא מתכוון לעזוב להולנד ענה: "לא. אני עם הראש בהפועל חיפה עד סוף העונה". על העובדה שהוא לא מרבה לעלות להתקפה אמר המגן: "אני מחפש את ההזדמנות לעלות להתקפה ולצאת קדימה, אבל אני לא יכול לצאת 90 דקות בלי חוכמה. צריך לחשוב על ההגנה".

קלינגר רוצה להתחזק בקשר אחורי זר, וייתכן שיביא גם בלם ושחקן התקפה. למועדון הוצע לזמן להתרשמות את שחקן הכנף היהודי גריפין דורסי, שחקן הנבחרת הצעירה של ארצות הברית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully