וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי בית"ר ירושלים שוב קיללו את בני בן זקן, שאמר: "אלה התנאים"

המאמן של הקבוצה מהבירה אמנם ראה את הצהובים-שחורים מנצחים 2:3 את הפועל רעננה, אבל שוב ספג קללות וקריאות לפיטוריו. בניון: "לא מוותרים בקלות על מועדון כמו בית"ר ואני לא אוותר"

צילום ועריכה: קובי אליהו

אווירה עכורה מאוד בבית"ר ירושלים. הקבוצה מהבירה אמנם השיגה הערב (שבת) ניצחון עם 2:3 ביתי מול הפועל רעננה במסגרת המחזור ה-13 והאחרון בסיבוב הראשון של ליגת העל, אבל במוקד היה משהו אחר לחלוטין. למרות הניצחון, אוהדי בית"ר לא הפסיקו לקלל את המאמן בני בן זקן במהלך המחצית השנייה וקראו לו להתפטר במשך דקות ארוכות. בשלב מסוים, אוהדים רבים התגודדו מאחורי הספסל הבית"רי כשמספר מאבטחים נפרסו כדי למנוע אלימות.

עוד בנושא:
בית"ר ירושלים ניצחה 2:3 את הפועל רעננה, קללות כלפי בן זקן

בני בן זקן מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
בן זקן/קובי אליהו

מאמן בית"ר ירושלים בני בן זקן אמר בסיום: "קודם כל ניצחנו ואני חושב שהייתה הקרבה יוצאת מן הכלל. התוצאה מבחינתנו חשובה והיינו יכולים לנצח בצורה קלה יותר. בסופו של דבר אנחנו מצליחים במבחן התוצאה. אני מרוצה מחלקים במשחק. הרגשתי שלא היינו מספיק טובים, אבל בסופו של דבר הובלנו ויכולנו לנצח בתוצאה גבוהה יותר. רצינו מאוד לנצח ואני שמח שזה קרה". על האוהדים: "בסוף אלה התנאים ואיתם צריך להצליח. אנחנו עובדים בתנאים כאלה ואנחנו צריכים להיות מרוכזים כדי שהדברים יעבדו ובית"ר תצליח. אני לא חושב שאנחנו נראים לא טוב, אנחנו יכולים להיראות יותר טוב. אנחנו בסגל חסר, בסופו של דבר צריך להגיד לשחקנים מילים טובות. אנחנו מודעים לכך שאנחנו צריכים להשתפר". על בניון אמר בן זקן: "יוסי תמיד תורם, גם כשהוא משחק וגם כשהוא עולה מהספסל. אנחנו אוהבים אותו מאוד והוא פה בשביל לעזור לנו מתי שנצטרך אותו".

יוסי בניון הוסיף: "כן, זה היה ניצחון קשה אבל בסופו של דבר השגנו שלוש נקודות חשובות. היינו צריכים לשחק טוב יותר במחצית השנייה. במחצית הראשונה שיחקנו טוב והמשחק הסתבך מטעויות שלנו. אבל בסופו של דבר זה שלוש נקודות וזה מה שחשוב. בוריס קליימן הציל כדור או שניים בסוף. שלטנו במשחק והגענו ל-0:2. פתאום מכדור ארוך ומצב אחד על אחד ופנדל הם חזרו למשחק. כבשנו שוב את ה-1:3 ואז עשינו עוד טעות וספגנו את ה-2:3. טבעי שנלחצים. חזרנו אחורה ורצינו לשמור על התוצאה. ברור שאנחנו צריכים להשתפר, אבל הכי חשוב זה שניצחנו. תמיד כיף לשחק, אני עובד קשה כדי לקבל הזדמנויות. הרעש הוא מסביב, אני רק עובד קשה באימונים. אני שמח שקיבלתי את הקרדיט היום ואני מקווה לשחק יותר ויותר. בכדורגל אי אפשר לדעת מה יהיה. אני פה רק חצי עונה אבל נקשרתי מאוד למועדון. קשה לוותר על מועדון כמו בית"ר ירושלים ועל הקהל שלה ואני לא אוותר".

מאמן הפועל רעננה מנחם קורצקי אמר אחרי המשחק: "יש תחושת פספוס בגלל המחצית השנייה. במחצית הראשונה לא הופענו למשחק וחבל. נתנו יותר מדי כבוד לבית"ר. במחצית השנייה היינו קבוצה יותר טובה וחבל כי זה משחק שהיינו יכולים להוציא ממנו משהו. אנחנו קבוצת תחתית וצריכים להוציא נקודות בכל משחק. אנחנו עם הפנים קדימה, אין לנו יותר מדי ברירות. במחצית הראשונה לא מספיק האמנו. במחצית השנייה כשהיינו טובים יותר, היינו קבוצה שמסוגלת, יכולה וצריכה לנצח במשחקים כאלה. אנחנו חייבים להישאר בליגה. אנחנו נעבוד קשה, לא נוותר על אף משחק בתקווה שנוכל לשחק כמו ששיחקנו במחצית השנייה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully