וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב הודיעה על שחרורו של ג'ף אלן

האדומים ניצלו את האופציה והחליטו לוותר באופן רשמי על שחקן הפנים האמריקאי שהעמיד ממוצעים של 10.8 נקודות ו-8.3 ריבאונדים למשחק העונה. מאט הווארד יחזור לסגל מול אשדוד

one

הפועל תל אביב מימשה את האופציה שהיתה לה, ושחררה הערב (שבת) את ג'ף אלן משורות הקבוצה, לאחר קדנציה שלישית וקצרה מהרגיל. "אנו מודים לג'ף על הקדנציה השלישית במועדון, ומאחלים לו הרבה הצלחה בהמשך הקריירה", נמסר מהמועדון. שחקן הפנים האמריקאי והמאמן דני פרנקו לא ראו עין עין, ושחרורו של אלן היה באוויר כבר תקופה ארוכה. מי שיחזור למגרשים הוא מאט הווארד, שייכלל בסגל למשחק מול מכבי מכבי אשדוד ביום שני.

אלן (30, 2.01) הגיע להפועל תל אביב בעונת 2012/13, עונת הבכורה שלה בליגת העל, אך נפצע אחרי עשרה משחקים וגמר את העונה. הוא המשיך בישראל גם בעונה לאחר מכן בהפועל עפולה ושב לליגת העל בתחילת עונת 2014/15 למכבי חיפה, פתח את העונה נהדר עם 14.6 נקודות ו-7.2 ריבאונדים, אך נחתך מהמועדון ביחד עם חברו להפועל דאז, דמונטז סטיט המנוח, לאחר שנתפס על סמים. בתחילת עונת 2015/16 שב לקבוצה האדומה ורשם 11.5 נקודות ו-7.8 ריבאונדים למשחק. אשתקד היה אחד השחקנים הבולטים בהפועל באר שבע מהליגה הלאומית.

לפני ששוחרר, רשם אלן שמונה משחקי ליגה העונה בהם העמיד ממוצעים של 10.8 נקודות ו-8.3 ריבאונדים למשחק.

שחקן הפועל תל אביב ג'ף אלן. קובי אליהו
זה היה באוויר. אלן/קובי אליהו
  • עוד באותו נושא:
  • ג'ף אלן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully