וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשלל שבר בקרסול לעלי מוחמד, יוסי אבוקסיס: "מגיע לוולסקיס"

כוכב נתניה פונה לבית החולים, חומרת הפציעה תתברר בהמשך השבוע. דראפיץ' מעודד על אף ההפסד 2:1: "אנחנו במקום טוב". מאמן בני יהודה פרגן לכובש שער הניצחון: "אפשר להסתכל למעלה"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בני יהודה ניצחה הערב (שבת) 1:2 בנתניה וכעת לשתי הקבוצות יש אותו מספר נקודות - 20. הקבוצה של סלובודן דראפיץ' ושי ברדה עם משחק שלישי רצוף ללא ניצחון. עאיד חבשי כבש ראשון (36), דיא סבע השווה (77) ונריוס ולסקיס, מי אם לא הוא, כבש את שער הניצחון הדרמטי (86).

במהלך המחצית השנייה עלי מוחמד נפצע בקרסול, ירד על אלונקה ופונה לבית החולים. לאחר צילום ובדיקת CT, נשלל שבר בקרסול. המשך בירור וטיפול ייעשה לאחר מנוחה של השחקן.

"היתה לנו מחצית שנייה טובה, היה חשוב לי לראות איך אנחנו מתפקדים בפיגור", אמר סלובודן דראפיץ'. "אני מאוד שמח שחזרנו למשחק, קיבלנו גול שלא היינו צריכים, אבל אם להתייחס לכל הסיבוב, עשינו סיבוב טוב ואנחנו נמצאים במקום טוב. נצטרך לראות איפה צריך להשתפר ומה צריך לעשות לקראת הסיבוב הבא. אנחנו ממשיכים לשחק את המשחק שלנו, קבוצות באות יותר מאורגנות וצריך למצוא פתרונות. חיזוק? בינתיים לא מצאנו מישהו שאנחנו רוצים להביא. יש סגל טוב ורחב, החבר'ה רוצים לעבוד, אנחנו מרוצים ממה שעשינו עד עכשיו". על הפציעה של מוחמד אמר המאמן: "אני מקווה מאוד שירגיש טוב ויהיה בריא".

עוד בנושא:

ליגת העל: בני יהודה ניצחה את מכבי נתניה 1:2

שחקן מכבי נתניה עלי מוחמד. יוסי ציפקיס
חומרת הפציעה עדיין לא ברורה. מוחמד/יוסי ציפקיס

בצד השני, יוסי אבוקסיס סיכם: "ב-0:1 יכולנו לגמור את המשחק פעמיים. הכנסנו בלם נוסף שעשה טעות אבל התעשת, למזלנו בסוף המהלך הגדול של קנדיל ונריוס סידר לנו את הניצחון. לא אשקר, גם 1:1 היה בסדר לנו, כי התעייפנו הרבה והמומנטום היה שלהם. נתניה מאוד מסוכנת בכל מצב שיש, וראינו את זה היום. עשינו סיבוב טוב. בחודש וחצי האחרון אנחנו די יציבים, צריך להמשיך. אנחנו בורחים מהסכנות שלמטה ואפשר כבר יותר להסתכל למעלה. אני שמח שהקהל תמך, אנחנו צריכים את הקהל שלנו".

על נריוס ולסקיס, שכבש את שער הניצחון הרביעי שלו העונה, אמר אבוקסיס: "מגיע לו, הוא עובד קשה וכשחלוץ עובד קשה ולא רק חושב על שערים, בסוף הוא ייתן את הגול. מי שעובד קשה, בסוף גם מקבל מתנה".

מאור קנדיל, מבשל שער הניצחון, הוסיף: "הגיע לנו. המזל הלך איתנו ואנחנו שמחים. אנחנו רוצים להיות קבוצת צמרת, ומתקדמים ממשחק למשחק".

עוד באותו נושא

ליגת העל: בני יהודה ניצחה את מכבי נתניה 1:2

לכתבה המלאה
שחקני בני יהודה חוגגים עם נריוס ולסקיס. יוסי ציפקיס
עשה זאת שוב. ולסקיס עם החברים/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully