וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: גלבוע/גליל ניצחה את הפועל ירושלים 71:72

אחרי התבוסות למכבי תל אביב ובודצ'נוסט האלופה שוב נראתה רע מאוד ונכנעה בתום דרמה בגן נר. אוסטין דיי החטיא על הבאזר. 22 נק' ו-20 ריב' ללידיי אצל המנצחת, דייסון קלע 20 לאדומים

one

זה כבר משבר. אם על התבוסות של הפועל ירושלים למכבי תל אביב בליגה ולבודצ'נוסט ביורוקאפ עוד איכשהו ניתן היה לעבור לסדר היום, הרי שההפסד הערב (שבת) 72:71 לגלבוע/גליל בגן נר מדליק נורות אזהרה נוספות בקרב האלופה. הקבוצה של מודי מאור שוב נראתה רע וחסרת אנרגיות, החטיאה בלי היכר מחוץ לקשת (4 מ-24), קפאה ברגעי האמת, ומיותר לציין כי יכולת שכזו במשחק ההזדמנות האחרונה שלה ביורוקאפ, ביום רביעי מול באיירן מינכן בגרמניה, כלל לא תספיק. ג'רום דייסון (20 נקודות) וריצ'רד האוול (19) היחידים שתפקדו, אך גם זה היה לפרקים בלבד, והפרקים הללו לא כללו את רגעי ההכרעה.

והיתה גם קבוצה מנצחת. אריאל בית הלחמי שוב בנה חבורה סימפטית ולוחמת בגלבוע/גליל, שהמשיכה במומנטום מהניצחון המוחץ על בני הרצליה במחזור הקודם ועלתה למאזן 4:5 העונה. זאק לידיי היה נפלא עם שורה סטטיסטיקה אדירה של 22 נקודות ו-20 ריבאונדים.

שחקני גלבוע/גליל חוגגים. לילך וייס, מערכת וואלה!
ניצחון ענק. גלבוע/גליל חוגגת/מערכת וואלה!, לילך וייס

מהלך המשחק

רבע 1:

גלבוע/גליל פתחה עםג'ייקובן בראון, חואקין שוכמן, דיאנג'לו הריסון, זאק לידיי ובן אלטיט, בעוד ירושלים העלתה את יוגב אוחיון, ג'רום דייסון, טרנס קינזי, אוסטין דיי וריצ'רד האוול. האחרון קלע שמונה מ-12 הנקודות הראשונות של האלופה, אך שוכמן העלה את המארחת ל-12:14, לידיי סיפק יכולת טובה גם כן, ובסיום הרבע הראשון הוליכה גלבוע/גליל 14:19.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקן הפועל ירושלים קיילין לוקאס מול שחקן גלבוע/גליל דיאנג'לו הריסון. לילך וייס, מערכת וואלה!
עוד הופעה חלשה. לוקאס מול הריסון/מערכת וואלה!, לילך וייס

רבע 2:

שוכמן הנהדר קבע 17:24, דייסון הוריד ל-24:23 וביחד עם האוול, הצליחו האדומים להשלים מהפך. ריצת 1:10 סייעה להם לרדת לחדרי ההלבשה ביתרון 33:38. האוול סיים את 20 הדקות הראשונות עם 15 נקודות ב-7 מ-8 מהשדה, דייסון הוסיף 12.

שחקן הפועל ירושלים יותם הלפרין. לילך וייס, מערכת וואלה!
סיים ללא נקודות. הלפרין/מערכת וואלה!, לילך וייס

רבע 3:

שוכמן השיב את היתרון לגלבוע/גליל, 40:41, דייסון ענה עם שלשה, קינזי המתוסכל ירד לספסל, ועם העליה לרבע האחרון עמד היתרון הירושלמי על 43:49.

שחקן הפועל ירושלים יוגב אוחיון מול שחקן גלבוע/גליל חואקין שוכמן. לילך וייס, מערכת וואלה!
מה יהיה? אוחיון מול שוכמן/מערכת וואלה!, לילך וייס

רבע 4:

קיילין לוקאס העלה את האלופה ליתרון שיא עד אותו רגע של 43:51. זאק לידיי המצוין לא אמר נואש ו-4:30 דקות לסיום השווה הריסון ל-61:61. שלשה של אותו הריסון השלימה מהפך, דייסון השיב את האדומים ל-65:69, שתי דקות לסיום, שוכמן צלף שלשה אדירה והעלה את גלבוע/גליל ל-69:70, דייסון החטיא פעמיים מהעונשין, שוכמן היה יכול לסגור עניין כשסחט עבירה בזריקה לשלוש אך החטיא שלוש זריקות עונשין משלו, ותשע שניות לסיום הובילו הירושלמים 70:71. ג'ייקובן בראון סחט עבירה שלוש שניות לבאזר, קלע פעמיים וקבע 71:72, ובהתקפה האחרונה שלה הלכה האלופה לדיי, שהחטיא. ניצחון גדול לגלבוע/גליל.

שחקן הפועל ירושלים ריצ'רד האוול מול שחקן גלבוע/גליל זאק לידיי. לילך וייס, מערכת וואלה!
שוב נחלש במחצית השנייה. האוול מול לידיי/מערכת וואלה!, לילך וייס

סטטיסטיקה

קלעו לגלבוע/גליל: זאק לידיי 22 ו-20 ריבאונדים, חואקין שוכמן 15, 9 ריבאונדים, 4 אסיסטים ו-4 חטיפות, ג'ייקובן בראון 15, 6 אסיסטים ו-5 איבודים, דיאנג'לו הריסון 9 (1 מ-5 ל-3), בן אלטיט 7, טל קרפלס 2, יחזקאל סקוורר 2. טריסטן ספרלוק (8 דקות) וספנסר וייס (5 דקות) שותף ולא קלע.

קלעו להפועל ירושלים: ג'רום דייסון 20 (3 מ-11 ל-3), רי'רד האוול 19 ו-7 ריבאונדים, אוסטין דיי 11 ו-7 ריבאונדים, קיילין לוקאס 8 (0 מ-4 ל-3), סטראטוס פרפרוגלו 5, יוגב אוחיון 4, ליאור אליהו 4 (2 מ-8 מהשדה) ו-4 חטיפות. טרנס קינזי (28 דקות, 0 מ-6 מהשדה, 3 איבודים), בר טימור (7 דקות) ויותם הלפרין (5 דקות) שותפו ולא קלעו.

תקציר: מכבי ראשון לציון - הפועל גלבוע/גליל. לילך וייס, מערכת וואלה!
איזה ניצחון. שוכמן/מערכת וואלה!, לילך וייס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully