וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה - מכבי תל אביב: קרויף שוקל מערך של שלושה בלמים

המאמן מתלבט לגבי ההרכב: רודריגס וקיארטנסון יחזרו, ייני הפצוע מחוץ לסגל. אבידור חוזר ל-11 של המארחת אחרי כחודשיים, ניניס איחר לאימון ולא ייכלל בסגל (שני, 21:00, ספורט 5)

מחזור 13הסתיים11/12/2017
מכבי פתח תקוה
    0:0
      מכבי תל אביב
      צילום וידאו: קובי אליהו, עריכת וידאו: מתן חדד

      בווידאו: מסיבת העיתונאים של מכבי תל אביב לקראת המשחק

      מכבי פתח תקוה:

      אחרי שביקר את שחקניו באימון השבוע, שרון מימר החליט לשנות שיטה לקראת המשחק מחר (שני, 21:00, ספורט 5) מול מכבי תל אביב ועבר למערך של 4-4-2. המאמן תרגל באימון הרכב שכולל את יובל אבידור וגרגורי טאדה בחוד. לירוי צעירי ייעדר, ומי שתורגל במקומו לצד רומאריו פירס היה יניב בריק. לצד תומאש סיבוק יפתח ז'והאן מרסיאל ולא עוביידה חטאב שתורגל במהלך השבוע. עודד אלקיים ונאור פסר תורגלו כמגנים. מנור סולומון ולידור כהן יהיו שחקני הכנף, כששלומי ארבייטמן ימתין על הספסל. סוטיריס ניניס ורישאר סומא, שבמועדון שוקלים את עתידם, מחוץ לתכניות הפעם, כשהיווני גם מחוץ לסגל מסיבה מקצועית וגם משום שאיחר לאימון. שרון מימר הקרין באסיפה קטעים ממשחקיה של מכבי תל אביב והתמקד בסגירה ההגנתית. "חשוב שנהיה טקטיים ונדע לצאת למתפרצות, כך אפשר לעקוץ", אמר המאמן.

      מכבי תל אביב:

      הקפטן שרן ייני, שלא היה בסגל למשחק מול ויאריאל במחזור הסיום של שלב הבתים בליגה האירופית, עדיין פצוע ויחמיץ גם את המפגש עם מכבי פתח תקוה במושבה. הקשר עבר טיפול ולא נשאר בקרית שלום לאימון המסכם של ג'ורדי קרויף. ג'ורדי קרויף מתלבט האם לעלות עם שלושה בלמים. ההולנדי לא רמז לשחקנים באימון היום מי יפתח ובאיזה מערך הוא יבחר לבסוף ולבטיו קיימים בשל היכולת החלשה של הקבוצה במשחק הליגה האחרון מול מ.ס. אשדוד. חוסה רודריגס, שלא שיחק מול ויאריאל כי לא נרשם בזמן לליגה האירופית, יפתח בהרכב לצד אייל גולסה. ארון שוינפלד עשוי לשחק על הקו כאשר וידאר קיארטנסון אמור לחזור לחוד.

      sheen-shitof

      בדקו התאמה לטיפול

      פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

      בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
      יובל אבידור שחקן מכבי פתח תקוה. יוסי ציפקיס
      צ'אנס מחודש. יובל אבידור/יוסי ציפקיס

      טריוויה

      * המאזן ב-10 המפגשים האחרונים בין הקבוצות בכל המסגרות: תשעה ניצחונות למכבי תל אביב מול ניצחון בודד של מכבי פתח תקוה (1:2 במחזור הלפני אחרון של העונה הקודמת, לידור כהן הכריע בתוספת הזמן).

      * אם לא תנצח, מכבי תל אביב תסיים סיבוב עם פחות מ-24 נקודות (הכמות שצברה בתום הסיבוב הראשון לפני שנתיים), מה שאומר שזה יהיה המאזן הכי פחות טוב שלה אחרי 13 מחזורים מאז ימי מוטי איוניר בעונת 2011/12.

      * וידאר קיארטנסון לא כבש ב-687 הדקות האחרונות שלו במדי מכבי תל אביב בכל המסגרות, מאז שער הליגה לרשת בני יהודה ב-15 באוקטובר.

      * פרט לניצחון 0:1 על בני סכנין, מכבי פתח תקוה ספגה צמד בכל אחד מחמשת משחקי הבית הנוספים שלה. זה הוביל לארבעה הפסדים ותיקו אחד.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: זיו אדלר
      אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)
      קהל: 3500

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        2
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully