וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה עוצרת את נשימתה: מנצ'סטר יונייטד תפתח את מאבק האליפות?

מוריניו נגד פפ, הראשונה מול השניה, באנגליה נערכים לדרבי שבו תארח בראשון (18:30, ספ' 1) מנצ'סטר סיטי את סגניתה. פוגבה ייעדר, מוריניו עקץ: "סיטי אחת הקבוצות הטובות באנגליה"

מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו, מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה. רויטרס
שוב אתכם. מוריניו וגווארדיולה/רויטרס

ז'וזה מוריניו ופפ גווארדיולה ירשמו עוד פרק מפואר ביריבות שלהם כשהשניים ייפגשו ביום ראשון (18:30) למשחק ענק שבו תארח מנצ'סטר יונייטד השנייה את מנצ'סטר סיטי המוליכה. ניצחון 14 ברציפות של סיטי במשחק הזה יהפוך אותה לשיאנית בתולדות הפרמיירליג, אך זה לא יהיה קל מול מנצ'סטר יונייטד שלא הפסידה ב-40 (!) המשחקים משחקי הבית האחרונים שלה במסגרת תחרותית, כאשר ההפסד האחרון היה בספטמבר 2016 מול.. מנצ'סטר סיטי.

שחקן מנצ'סטר סיטי קווין דה בראונה. רויטרס
בכושר שיא. קווין דה בראונה/רויטרס

מוריניו יחסר במשחק הזה את פול פוגבה שקיבל אדום שטותי ב-1:3 הגדול על ארסנל במחזור הקודם, כאשר מרואן פלאיני יעבור מבחן כשירות וזלאטן איברהימוביץ' יחכה להזדמנות שלו מהספסל. וינסנט קומפני הקפטן של הבלוז הוא השחקן היחיד שבספק אצל המוליכה, כאשר דויד סילבה וקווין דה בראונה שלא שיחקו בהפסד מול דונייצק בליגת האלופות, יחזרו להרכב של פפ.

ז'וזה מוריניו, המנג'ר של יונייטד ששוב יפגוש את פפ, זכר לימים של השניים בריאל מדריד וברצלונה, אמר לקראת ההתמודדות: "עבורנו מדובר רק בשלוש נקודות, אבל לאנשים שגרים פה בעיר זו יריבות גדולה ומשחק מיוחד. עבורי זה עוד משחק גדול מול אחת הקבוצות הטובות באנגליה. אנחנו טובים יותר מאשר בעונה שעברה, גם סיטי טובה יותר לדעתי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully