וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי ריאל מדריד קבעו: אלפרדו די סטפאנו גדול מכריסטיאנו רונאלדו

לאור זכייתו של הפורטוגלי בכדור הזהב בחמישי, ב"אס" ערכו סקר שבו האוהדים התבקשו להצביע לשחקן הגדול בהיסטוריה של המועדון. חלוץ העבר האגדי ניצח בגדול עם 61.62 אחוזים מהקולות

עריכה: one

כריסטיאנו רונאלדו אומנם לא נמצא במיטבו העונה, כך הזכייה שלו בפעם החמישית בפרס כדור הזהב ביום חמישי, הטביעה את חותמו כאחד הכדורגלנים הגדולים בהיסטוריה בכלל ושל ריאל מדריד בפרט. אבל האם CR7 הוא גדול שחקני ריאל בכל הזמנים, כפי שמסי הוא גדול שחקני ברצלונה אי פעם? ב"אס" המדרידאי החליטו לבדוק את זה כשעל הפרק שני מועמדים: רונאלדו ואלפרדו די סטפנו.

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו חוגג. רויטרס
הגדול בתולדות ריאל מדריד? לא לפי האוהדים. כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

בסקר שערך העיתון הגדול התבקשו הבוחרים להצביע באחד מבין השניים והתוצאה: די סטפנו ניצח בגדול עם 61.62 אחוזים מהמצביעים. כוכב העבר הספרדי האגדי שהלך לעולמו ביולי 2014, כיכב בשנות ה-50 בעיקר וכבש 307 שערים ב-396 משחקים רשמיים ששיחק במדים הלבנים. די סטפנו הוליך את ריאל לחמש זכיות בגביע אירופה, שמונה אליפויות וגביע אחד.

כריסטיאנו מנגד, רשם עד כה 412 משחקים רשמיים במדי ריאל מדריד והבקיע לא פחות מ-418 שערים, כאשר הוא מסיים שלוש פעמים כפיצ'יצ'י (מלך השערים) של ספרד בליגה שבה משחק גם ליאונל מסי. רונאלדו הוליך את ריאל מדריד לשלוש זכיות בליגת האלופות, אך רק שתי אליפויות כשברצלונה ומסי שולטים בליגה בתקופתו. אז מי לדעתכם גדול יותר?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הגדול מכולם. די סטפנו/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully